Nutteloosche Plaatjes nummer 44

Status
Not open for further replies.
Pics+or+it+Didn_t+Happen.jpg

Aardig triest ja...

Kreeg net nog een belletje van mn zus die daar in de buurt voor het eerst aan het kamperen is met haar gezin, zal ook wel de laatste keer zijn gok ik zo. :+

Ik woon vlakbij de weide van pukkelpop en ik kan maar 1 ding zeggen, het was ZIEK. Niet te geloven wat een weer, nog nooit gezien :o

Inmiddels 5 doden volgens t nieuws.

Heb ooit een poging gedaan om er heen te gaan , ben omgekeerd en naar huis gegaan.
Wat een zooitje is het daar zeg.

Inmiddels 5 doden volgens t nieuws.

Heb ooit een poging gedaan om er heen te gaan , ben omgekeerd en naar huis gegaan.
Wat een zooitje is het daar zeg.

Van alle festivals waar ik ooit ben geweest is dit het beste georganiseerd.. Met het openbaar vervoer ben je er in no time.. Als je met de auto gaat is het wat anders. Ik woon op 10km van pukkelpop maar ik weet zelfs niet eens waar de parking is..

Van alle festivals waar ik ooit ben geweest is dit het beste georganiseerd.. Met het openbaar vervoer ben je er in no time.. Als je met de auto gaat is het wat anders. Ik woon op 10km van pukkelpop maar ik weet zelfs niet eens waar de parking is..

Auto ben je er toch zo. Net over/voor de brug rechts (bij de campus??) is parking :)

Status
Not open for further replies.
Back