El-Toro Membert. 24 June 2011 #342 Ik had dat vanochtend, hele week 's ochtends super brak opstaan en nu ben ik vandaag vrij, wordt ik klaar wakker om 6u8P
Ik had dat vanochtend, hele week 's ochtends super brak opstaan en nu ben ik vandaag vrij, wordt ik klaar wakker om 6u8P
Laine Leren Lenie 24 June 2011 #343 Als mn wekker gaat moet ik meteen uit mn bed springen, als ik ga ''snoozen'' dan word k echt cracky wakker
Als mn wekker gaat moet ik meteen uit mn bed springen, als ik ga ''snoozen'' dan word k echt cracky wakker
j0enne Well-Known Member 24 June 2011 #344 Ik heb serieus nooit een wekker nodig, word namelijk gewoon altijd precies op 't goede moment wakker! Last edited: 24 June 2011
Ik heb serieus nooit een wekker nodig, word namelijk gewoon altijd precies op 't goede moment wakker!
spNk Livin' Loud 24 June 2011 #347 Wieger said: Fascinerend hoe ons gevoel van humor elkaars tegenpolen kunnen zijn. Click to expand... Ik denk dat humor ook een beetje stemming afhankelijk is. Als ik ze nu lees (werk) kan ik bijvoorbeeld ook amper een grijns eraf krijgen.8P
Wieger said: Fascinerend hoe ons gevoel van humor elkaars tegenpolen kunnen zijn. Click to expand... Ik denk dat humor ook een beetje stemming afhankelijk is. Als ik ze nu lees (werk) kan ik bijvoorbeeld ook amper een grijns eraf krijgen.8P
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 26 June 2011 #359 Neeeeeee 8P Dat is lang geleden Last edited: 26 June 2011