Nutteloosche Plaatjes nummer 44

Status
Not open for further replies.
1592

Forever_Alone_Darkhunter_party-s500x500-166748-580.jpg

99% van alle mailtjes is zo'n beetje spam.

En net alsof je popie bent als je er 20.000 hebt ofzo 8P. Ik verwijder alle troep die automatisch naar je toe verzonden word, ook van vrienden die je zogenaamd een mail sturen via iets wat spam/virus is...optyfe met die rotzooi :)

En las ook "dan kun je het nog eens terug lezen"...alsof je duizenden mailtjes door gaat spitten :D

Ik krijg dus echt amper spam in me mailbox. Meerendeel is allemaal van facebook die maar mailtjes blijft sturen vooor elk f*cking dingetje dat er gebeurt terwijl ik al 30 keer heb ingesteld dat ik nergens een mail voor wil krijgen.

Aha, zo doe ik het ook ongeveer, maar t probleem van hotmail is dat ik altijd mail lees via me iPhone maar het blijft dan wel als ongelezen in hotmail zelf staan

Kan je dat niet instellen dan?

Nope, al uitgezocht enzo. Kan wel bij gmail ect.

Dan heb jij niet goed "uitgezocht" ;-)

Maak een nieuwe mailaccount aan op je iphone.. kies exchange -> server: m.hotmail.com

Domein leeglaten, gebruikersnaam is je mailadres, ww je ww. Zet gebruik SSL aan et voila!

Lees je een mail op je iPhone komt ie als gelezen in je hotmail en andersom. Stond een tijdje terug @ iphoneclub :)

http://www.iphoneclub.nl/76787/exchange-activesync-voor-hotmail-geactiveerd-push-mail-op-de-iphone/

Ik heb er 3362 en dat vond ik al bizar veel, ik delete dan wel tegenwoordig alle spam en onzin mails. Maar heb geen zin om alles uit te zoeken, als ik wat nodig heb gebruik ik de zoekfunctie wel :P

Ik krijg dus echt amper spam in me mailbox. Meerendeel is allemaal van facebook die maar mailtjes blijft sturen vooor elk f*cking dingetje dat er gebeurt terwijl ik al 30 keer heb ingesteld dat ik nergens een mail voor wil krijgen.

Maak je even een map 'Facebook' en de regel "Berichten verplaatsen naar Facebook als adres afzender bevat "@facebookmail.com".. Komt het netjes apart in een map.

Maatje van mij is net terug uit de US, hij vroeg of ik een souvenir wilde, dus ik zei: "Doe maar wat"

Komt hij hiermee aanwaaien :W

foto-1.jpg

Machete, altijd handig :D

Altijd handig, want je hebt de film gezien?

[ir]http://gawiekeyser.files.wordpress.com/2010/09/machete.jpg[/ir]

Status
Not open for further replies.
Back