En net alsof je popie bent als je er 20.000 hebt ofzo 8P. Ik verwijder alle troep die automatisch naar je toe verzonden word, ook van vrienden die je zogenaamd een mail sturen via iets wat spam/virus is...optyfe met die rotzooi
En las ook "dan kun je het nog eens terug lezen"...alsof je duizenden mailtjes door gaat spitten
Ik krijg dus echt amper spam in me mailbox. Meerendeel is allemaal van facebook die maar mailtjes blijft sturen vooor elk f*cking dingetje dat er gebeurt terwijl ik al 30 keer heb ingesteld dat ik nergens een mail voor wil krijgen.
Aha, zo doe ik het ook ongeveer, maar t probleem van hotmail is dat ik altijd mail lees via me iPhone maar het blijft dan wel als ongelezen in hotmail zelf staan
Ik heb er 3362 en dat vond ik al bizar veel, ik delete dan wel tegenwoordig alle spam en onzin mails. Maar heb geen zin om alles uit te zoeken, als ik wat nodig heb gebruik ik de zoekfunctie wel
Ik krijg dus echt amper spam in me mailbox. Meerendeel is allemaal van facebook die maar mailtjes blijft sturen vooor elk f*cking dingetje dat er gebeurt terwijl ik al 30 keer heb ingesteld dat ik nergens een mail voor wil krijgen.
Maak je even een map 'Facebook' en de regel "Berichten verplaatsen naar Facebook als adres afzender bevat "@facebookmail.com".. Komt het netjes apart in een map.