Lodewijk ok 15 January 2013 #202 Dat mis ik in Nederland wel, een grote stad of twee. En nee, Amsterdam en co vallen daar absoluut niet onder.
Dat mis ik in Nederland wel, een grote stad of twee. En nee, Amsterdam en co vallen daar absoluut niet onder.
malco poopyboner 15 January 2013 #203 Lodewijk said: Dat mis ik in Nederland wel, een grote stad of twee. En nee, Amsterdam en co vallen daar absoluut niet onder. Click to expand... Klopt, te weinig hoogbouw in de steden. In heel europa trouwens.. 10m de hoogte in is hier al hoogbouw Last edited: 15 January 2013
Lodewijk said: Dat mis ik in Nederland wel, een grote stad of twee. En nee, Amsterdam en co vallen daar absoluut niet onder. Click to expand... Klopt, te weinig hoogbouw in de steden. In heel europa trouwens.. 10m de hoogte in is hier al hoogbouw
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 16 January 2013 #207 Lodewijk said: Dat mis ik in Nederland wel, een grote stad of twee. En nee, Amsterdam en co vallen daar absoluut niet onder. Click to expand... De randstad is imo gewoon een stad.
Lodewijk said: Dat mis ik in Nederland wel, een grote stad of twee. En nee, Amsterdam en co vallen daar absoluut niet onder. Click to expand... De randstad is imo gewoon een stad.
malco poopyboner 16 January 2013 #208 http://gigapica.geenstijl.nl/2013/01/the_netherlands_covered_in_sno.html
Lodewijk ok 16 January 2013 #210 Zijn dat free license fotos btw? Zag net bij collega een van die fotos in zijn nu.nl app voorbij schieten als "header foto" zeg maar voor een nieuwsbericht
Zijn dat free license fotos btw? Zag net bij collega een van die fotos in zijn nu.nl app voorbij schieten als "header foto" zeg maar voor een nieuwsbericht
SiRoj CBR600 FSport 16 January 2013 #211 Bekende van mij kreeg een berichtje via instagram waarbij een krantl vroeg of ze die foto mochten gebruiken..
Bekende van mij kreeg een berichtje via instagram waarbij een krantl vroeg of ze die foto mochten gebruiken..
InIMoeK DCA GODZUKI 19 January 2013 #219 Ik kreeg zomaar weer is zo'n raar gevoel in m'n benen bij deze foto :X