::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 26 February 2012 #441 Afrikanen en Aziaten doen bij voorbaat al niet mee aan beschaving ja... Mensen die betrokken zijn bij het handelen in beschermde diersoorten moeten gewoon per direct een nekschot krijgen. Last edited: 26 February 2012
Afrikanen en Aziaten doen bij voorbaat al niet mee aan beschaving ja... Mensen die betrokken zijn bij het handelen in beschermde diersoorten moeten gewoon per direct een nekschot krijgen.
Vassago Fuckin' Poser 26 February 2012 #443 In dit geval wel correct, de laatste zin althans. Als er ergens geen respect is voor dieren, is het wel in Azië.
In dit geval wel correct, de laatste zin althans. Als er ergens geen respect is voor dieren, is het wel in Azië.
Lodewijk ok 26 February 2012 #444 ::Michel:: said: Afrikanen en Aziaten doen bij voorbaat al niet mee aan beschaving ja... Click to expand... Dé manier om een onbeschaafde te herkennen: dit soort uitspraken. Wordt je zenuwachtig als je de kerktoren van 't dorp niet meer ziet? :r
::Michel:: said: Afrikanen en Aziaten doen bij voorbaat al niet mee aan beschaving ja... Click to expand... Dé manier om een onbeschaafde te herkennen: dit soort uitspraken. Wordt je zenuwachtig als je de kerktoren van 't dorp niet meer ziet? :r
spNk Livin' Loud 26 February 2012 #446 Vassago said: In dit geval wel correct, de laatste zin althans. Als er ergens geen respect is voor dieren, is het wel in Azië. Click to expand... Inderdaad.
Vassago said: In dit geval wel correct, de laatste zin althans. Als er ergens geen respect is voor dieren, is het wel in Azië. Click to expand... Inderdaad.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 26 February 2012 #448 Hij wel 'gevaarlijk' en jij niet? Beetje compensatie?
bartj HousePaus 26 February 2012 #449 Nee hoor , vind het een mooie hond. Voila deze ziet er niet gevaarlijk uit.
dutchino Well-Known Member 26 February 2012 #452 een maat van me heeft nu zo'n hond. Alleen dan als pup. megavet. Ze zitten ruim in de vel omdat ze binnen een jaar grotendeels volgroeit zijn.
een maat van me heeft nu zo'n hond. Alleen dan als pup. megavet. Ze zitten ruim in de vel omdat ze binnen een jaar grotendeels volgroeit zijn.
S Sandor ****** 27 February 2012 #454 Zoals die bovenste zal hij uit nature niet worden waarschijnlijk Performance70 said: Er worden beesten zoveel gruwelijke dingen aangedaan. Haaienvinnen, walvissen, neushoorns, zeehonden enz. Hoe langer je erover nadenkt hoe kwader ik word !! Click to expand... Ook echt maar 1 werelddeel waar ze nog zo'n shit denken dat het "goed is voor".
Zoals die bovenste zal hij uit nature niet worden waarschijnlijk Performance70 said: Er worden beesten zoveel gruwelijke dingen aangedaan. Haaienvinnen, walvissen, neushoorns, zeehonden enz. Hoe langer je erover nadenkt hoe kwader ik word !! Click to expand... Ook echt maar 1 werelddeel waar ze nog zo'n shit denken dat het "goed is voor".