This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #43

Status
Not open for further replies.
Ik dacht eerst dat 't fake was, maar zo'n ding kan blijkbaar behoorlijk snel(/binnen korte afstand) stilstaan?
Althans, op YT lijkt 't iig zo.

Zo'n apparaat landt inderdaad op een schandalig kort stuk. Kan ook met reverse thrust achteruit rijden. Maar het lijkt mij fake aangezien ze hem er simpelweg niet meer vanaf krijgen. Ik neem aan dat ze daar vooraf wel over nagedacht hebben. Het plaatje is natuurlijk ook twijfelachtig. En volgens mij wordt die rook alleen veroorzaakt door de pneumatiek tijdens afschieten.

Alhoewel, in oorlogstijd worden de meest badass ideeën uitgevoerd.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=etzqmtYcpCQ&feature=player_embedded"]YouTube - Operation Credible Sport[/ame]

Lekker CIA deuntje ook 8)

Ik sta tegenwoordig nergens meer van te kijken

Damn! hoeveel post non GC moet je hebben om hier een foto te plaatsen?? :7

Damn...nog even en ze gaan echt "dropships" maken

Die is er al,de Russen hebben een Harrier nagemaakt met 6 of 8 bewegende straalbuizen (weet niet meer precies) op een Hercules achtig ding.
Ooit op youtube gezien,zal eens kijken of ik hem terug kan vinden.

Gok dat douwe die ANWB pas heeft gebruikt omzn pizza te snijden

(of om te showen hoe HUGE zn pizza is)

Denk dat we maar een appart topic moeten openen. "Het Grote wat doet Douwe met een anwb pasje bij zijn pizza topic"

Idd

Flink aan de bak geweest gister dus mocht gecompenseerd worden, de doos is 4x zo groot als een standaard pizza doos

Weet eigenlijk niet of ze aan de poort leveren, ze hebben gehaald.

-edit- is tonijn idd, heb ze wel lekkerder gehad maar was prima vulling.

Status
Not open for further replies.