This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nutteloosche Plaatjes #37

Status
Not open for further replies.
Ja, ik dacht aan iets met een pen wat er uit schoot ofzo, omdat die batterij er bij lag en met die 2de foto er bij.

Zoiets als in Smoking aces wat die huur vent ( El Pastrago oid ) heeft onder z'n pols

Zoals je ziet, zit er bij foto 1 een uitstekend stuk metaal aan de onderkant van je handvat.
Deze trek je eruit en vouw je als het ware langs het handvat, zoals goed te zien op foto 2.

En de batterij is puur om de lengte te laten zien.

Foto's zijn trouwens gewoon van google, die van die kennis van mij heeft een zwart handvat en heeft een paar kleine verschillen.
Wel allebij een Schukra.

Je moet niet zoveel films kijken joh.
Maar kan het wel voorstellen, eerste keer had ik ook zoiets van wtf is dat.

Eerste keer dacht ik dat het een zweep was.

Ik heb in principe stage, maar probeer vrij te krijgen. Ik hoop ook dat het de polderbaan wordt, anders ga ik nog even naar het panoramaterras. Helaas gaat hij staan aan gate E24, vrijwel zeker dat er andere vliegtuigen voor staan. Dan maar vanaf Oost fotograferen. Als bij de landing niet gaat lukken, dan maar bij departen er bij zijn.

Erik: "Baas ik wil graag vrij"
Baas: "Hoezo Erik?"
Erik: "De Airbus A380 gaat op Schiphol landen en dat wil ik niet missen!"
Baas: "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

Priceless! *D

Ik heb een kennis die bij de tankdienst zit, eens kijken of ik met hem het terrein op kan !

Ik maak er gewoon een leuk dagje schiphol van.

Erik: "Baas ik wil graag vrij"
Baas: "Hoezo Erik?"
Erik: "De Airbus A380 gaat op Schiphol landen en dat wil ik niet missen!"
Baas: "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

Priceless! *D

Baas? Ik heb stage, dus ik heb verdomme geen baas .

Ik heb een kennis die bij de tankdienst zit, eens kijken of ik met hem het terrein op kan !

Ik maak er gewoon een leuk dagje schiphol van.

Het terrein op kan je wel vergeten. Heb je sowieso een Schipholpas nodig.

Weet iemand al hoe laat hij gaat landen?

10.00 uur. Baan nog niet bekend, kan constant veranderen op Schiphol.

Ik heb zowiezo al een boarding pass voor de GA dus het veld komen we wel op.

Daarna met een vriend naar EHMZ vliegen kan niet wachten tot ik me ppl heb

Heeft ook altijd wat klaar staan
Naast het bed een dumbbel stang
bij de voordeur stuk schepsteel en bij de pc een soort knuppel
Is hier al eens gebeurt dat er zo,n olievlek achter me huis stond , die kon daarna hard rennen trouwens

Gewoon een goeie maglite hier naast me bed. Ook wel handig als er geen stroom is (kut bedrading hier, eens in de maand valt de aardlekschakelaar uit).

ghe
kheb hier in de hoek van me slaapkamer wel een luchtbuks staan, maar dat ding gaat niet zo hard meer ;p
ben ook eigenlijk niet van plan zoiets te gebruiken als er een inbrekert binnenkomt.

Ik woon 3 hoog en heb een hal zo gehorig daar word je eng van, word wakker van alles wat anders klinkt dan ik gewend ben, m'n deur klemt ook nog dus komt wel goed

Kan hij wel mooi weer via ht balkon naar buiten

Status
Not open for further replies.