Frank "Because racecar" 8 July 2010 #706 Die starterkrans ook en die grote tubbie aan de zeikant! Hijs wel lekker laagtoerig voor een 6 inline :W Op me werk krijgen we ook wel is onderdelen voor zulke motoren. Die cilinder kan je gewoon ruim in dansen bizaar gewoon!
Die starterkrans ook en die grote tubbie aan de zeikant! Hijs wel lekker laagtoerig voor een 6 inline :W Op me werk krijgen we ook wel is onderdelen voor zulke motoren. Die cilinder kan je gewoon ruim in dansen bizaar gewoon!
Jordi. EPC/RST 8 July 2010 #707 Wartsila-sulzer motoren, zijn er ook die 90rpm draaien. dingen zijn echt gigantisch al vaker een in het echt gezien.
Wartsila-sulzer motoren, zijn er ook die 90rpm draaien. dingen zijn echt gigantisch al vaker een in het echt gezien.
InIMoeK DCA GODZUKI 8 July 2010 #711 Sandor said: Als je hier de zuigerveren van breekt ben je toch een mongool :+ Click to expand... Of je bent kk sterk
Sandor said: Als je hier de zuigerveren van breekt ben je toch een mongool :+ Click to expand... Of je bent kk sterk
Anne mannelijke versie 8 July 2010 #713 Kan me bij die foto eigenlijk heel lastig voorstellen hoe groot de mensen in verhouding zijn ben ik de enige?
Kan me bij die foto eigenlijk heel lastig voorstellen hoe groot de mensen in verhouding zijn ben ik de enige?
SSR Lycorda .GC only. 8 July 2010 #714 Je kunt aan de objecten in de omgeving wel zien hoe groot het is. BV aan die GFT bak achterin, maar het blijft vreemd
Je kunt aan de objecten in de omgeving wel zien hoe groot het is. BV aan die GFT bak achterin, maar het blijft vreemd
spacer08 SF crew 8 July 2010 #716 Ferreltje said: waar zijn er meer van die foto's? ziet er echt tof uit! Click to expand... Google maar eens op afbeeldingen van "wartsila", is een fabrikant van dat soort motoren, zowel in scheepvaart als in onshore krachtcentrales.
Ferreltje said: waar zijn er meer van die foto's? ziet er echt tof uit! Click to expand... Google maar eens op afbeeldingen van "wartsila", is een fabrikant van dat soort motoren, zowel in scheepvaart als in onshore krachtcentrales.
M MisterP®oject Guest 8 July 2010 #717 SHIT man... een heuze uitvaarttruck :/ WTF Met koeling shit en al haha .
Dirk. Well-Known Member 9 July 2010 #719 http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2010/07/italianen_naar_verkeerde_sydne.html 8P
JohnB ik bedoel maar 9 July 2010 #720 Frank said: Die starterkrans ook en die grote tubbie aan de zeikant! Hijs wel lekker laagtoerig voor een 6 inline :W Op me werk krijgen we ook wel is onderdelen voor zulke motoren. Die cilinder kan je gewoon ruim in dansen bizaar gewoon! Click to expand... Dat is geen starterkrans , die motoren worden op lucht gestart. Er zijn geen startmotors die dat rond krijgen.
Frank said: Die starterkrans ook en die grote tubbie aan de zeikant! Hijs wel lekker laagtoerig voor een 6 inline :W Op me werk krijgen we ook wel is onderdelen voor zulke motoren. Die cilinder kan je gewoon ruim in dansen bizaar gewoon! Click to expand... Dat is geen starterkrans , die motoren worden op lucht gestart. Er zijn geen startmotors die dat rond krijgen.