Mol Moraalridder 5 July 2010 #661 Tinne said: Nee, ik zou graag een KA willen....:X wie had die nou? Click to expand...
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 5 July 2010 #662 maar we mochten niet zeggen dat het een vrouwenauto was....
race_typhoon Well-Known Member 5 July 2010 #664 zo... die heeft echt een schijtklus aan die schijtbak :W
BoydM Squadra Italia 6 July 2010 #668 Performance70 said: Wil eigenlijk wel het achterliggende verhaal horen Click to expand... Heb al heel wat sportauto's gehad die toegetakeld zijn door boze exen
Performance70 said: Wil eigenlijk wel het achterliggende verhaal horen Click to expand... Heb al heel wat sportauto's gehad die toegetakeld zijn door boze exen
Anne mannelijke versie 6 July 2010 #675 die eerste, ik snap de zin van heel dat daggeren niet staan ook echt filmpjes van op youtube waar je helemaal stuk om kan gaan ontopic plaatje
die eerste, ik snap de zin van heel dat daggeren niet staan ook echt filmpjes van op youtube waar je helemaal stuk om kan gaan ontopic plaatje
Björn` Yes, mother? 6 July 2010 #676 Noh, vanaf vandaag hebben we eindelijk de beschikking over hoverboards! Marty McFly komt today! :W
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 6 July 2010 #679 Björn` said: Noh, vanaf vandaag hebben we eindelijk de beschikking over hoverboards! Marty McFly komt today! Click to expand... Die schoenen waren vet! aandoen knopje drukken en trekken zich om je voet strak...:W
Björn` said: Noh, vanaf vandaag hebben we eindelijk de beschikking over hoverboards! Marty McFly komt today! Click to expand... Die schoenen waren vet! aandoen knopje drukken en trekken zich om je voet strak...:W
KevinP . 6 July 2010 #680 Björn` said: Noh, vanaf vandaag hebben we eindelijk de beschikking over hoverboards! Marty McFly komt today! :W Click to expand... Laatste zo een filmpje gezien waar zo een dude zo een hooverboard had gemaakt zoals in de film, kan het alleen niet direct vinden. edit:http://blodic.us/technology/floating-skateboard-back-to-the-future-more-69-0.htm
Björn` said: Noh, vanaf vandaag hebben we eindelijk de beschikking over hoverboards! Marty McFly komt today! :W Click to expand... Laatste zo een filmpje gezien waar zo een dude zo een hooverboard had gemaakt zoals in de film, kan het alleen niet direct vinden. edit:http://blodic.us/technology/floating-skateboard-back-to-the-future-more-69-0.htm