nutteloos

JohnB

ik bedoel maar
jaja net weer een vent naast me met een nee schuddend hoofd en de bekende wijzende vinger erop

vent kon het niet waarderen dat mn FF harder optrok als zn arosaatje en ook nog concludeerde dat mijn apparaat richting de 110 ging

maja verder nutteloos
 
Advertisement - register to remove this

dat heb ik ook vaker gehad...

rij je een auto langs met ca 85 gaan ze ook harder rijden..

een keer wou ik inhalen.. begint die idioot toen ik was aan het inhalen gas te geven.. komt er een tegenligger aan.. dus ik rem een beetje af zodat ik weer achter die auto kon aansluiten.. gaat die gladiool ook afremmen

ik ben toen maar vol in de remmen gegaan en snel uitgeweken voor aankomende auto.!

................. :(

het verbaast me dat je FF niet 160 rijd zoals die van PANDA! ;)
 
Originally posted by Rogue six6six
dat heb ik ook vaker gehad...

rij je een auto langs met ca 85 gaan ze ook harder rijden..

een keer wou ik inhalen.. begint die idioot toen ik was aan het inhalen gas te geven.. komt er een tegenligger aan.. dus ik rem een beetje af zodat ik weer achter die auto kon aansluiten.. gaat die gladiool ook afremmen

ik ben toen maar vol in de remmen gegaan en snel uitgeweken voor aankomende auto.!

................. :(

het verbaast me dat je FF niet 160 rijd zoals die van PANDA! ;)

doe ik ook... jij mag geen 85 rijden en ga dan al helemaal geen oto's inhalen maar rijd gewoon met het verkeer mee...
 
Originally posted by Ruud


doe ik ook... jij mag geen 85 rijden en ga dan al helemaal geen oto's inhalen maar rijd gewoon met het verkeer mee...

Tssss
Jij hebt zeker nooit harder als 85 gereden op een scooter......
Sorry maar ik vind dit een beetje schijnheilig overkomen...
 
Originally posted by Ruud


doe ik ook... jij mag geen 85 rijden en ga dan al helemaal geen oto's inhalen maar rijd gewoon met het verkeer mee...

Nee oke
Maar je hebt ook van die boeren die gaan dan 30 rijden.
En dan wil je gaan inhalen en dan gaan ze opzetten.

Ik heb dat probleem ook met fietsers.
Laatst was er zo'n wielrenner die niet voor mij opzij wilde, ging ie midden op het fietspad rijden en steeds langzamer.
Wilde hem van ze fiets aftrappen maar hij remde helaas.....:p
Of je hebt ook van die boeren die met zijn drieen naast elkaar fietsen en dan niet voor je aan de kant willen gaan..
PLANK GAS:D
 
Nou, ik ga dus geen auto's inhalen met 80 ofzo.

Ik haal eigenlijk bijna nooit auto's in. wekt alleen maar irritatie op.

Als ik blaas, dan is het gewoon op een vrije baan, en niet tussen het verkeer door zoefend
 
Originally posted by Repsac


Tssss
Jij hebt zeker nooit harder als 85 gereden op een scooter......
Sorry maar ik vind dit een beetje schijnheilig overkomen...

nee ik mag mijn begrenzers er niet uithalen van mijn mamma... ;( heb medelijden met me.....
 
heb ik nou nooit last van dat oto's gas bijgeven,meestal gaan ze plankgas geven maarja haal ik ze nog in hehe :) en dan kijken ze raar ,smurf op step die ff hun oto eruit scheurt .

rewd ik heb zelfde probleem,ik mag bout onder gaspedaal niet weghalen nu rijd oto maar 110 op top :p
 
Originally posted by Ruud


nee ik mag mijn begrenzers er niet uithalen van mijn mamma... ;( heb medelijden met me.....

Ik weet dat je veel harder hebt gereden en daarom maakte ik juist die opmerking.

Ik zeg niet dat ik het eens ben met dat soort rij/inhaal gedrag, ik rij meestal ook gewoon met de auto's mee als ze geen 30 rijden ofzo.

Maar jij zegt dan dat als een scooterrijder zoiets bij jou doet jij hetzelfde zou doen als de autorijder in kwestie...en dat vind ik dus ook GEEN juist rijgedrag...ik snap dat je je kan irriteren aan een scooterrijder die zoiets doet, maar als je hem daarom wil irriteren en/of zelfs in gevaar brengen, ben je zelf net zo stom bezig, vind ik.
 
Originally posted by Repsac


Ik weet dat je veel harder hebt gereden en daarom maakte ik juist die opmerking.

Ik zeg niet dat ik het eens ben met dat soort rij/inhaal gedrag, ik rij meestal ook gewoon met de auto's mee als ze geen 30 rijden ofzo.

Maar jij zegt dan dat als een scooterrijder zoiets bij jou doet jij hetzelfde zou doen als de autorijder in kwestie...en dat vind ik dus ook GEEN juist rijgedrag...ik snap dat je je kan irriteren aan een scooterrijder die zoiets doet, maar als je hem daarom wil irriteren en/of zelfs in gevaar brengen, ben je zelf net zo stom bezig, vind ik.

hoooo laat mij mijn uitspraak ff rectificeren...

stel:

ik cruise lekker 60 in de BBK en zie voor mij een scooterdude rijden die 50 rijdt of zoiets... nou snelheidsverschil lijkt me gr00t genoeg om hem in te halen. Dus ik haal dude in en dude kan het niet hebben en haalt mij iets later weer in en gaat langzaam voor mij rijden om me te irriteren. Dan heeft dude probleem want oto is voor alle schades verzekerd...

in dat geval ga ik die dude terorriseren tot dude me smeekt om op te houden (bij manier van zeggen)

snappez vous? als scooterrijder mij gewoon flex inhaalt en mij geen last bezorgd zallie er nix van merken als ie te snel is voor het vehicel waar ik op dat moment in cruise ook niet :)
 
Back
Top