NRG MC2 met runner kappen???

Advertisement - register to remove this

De algemene basis van de frame's zijn wel gelijk, dus volges mij moet je alleen maar een compleet set kappen met alles erbij zien te fixxen, dus ook de buddy en alles.
Dan moet je een beetje creatief zijn met ophangpunten lassen voor alle kappen e.d.
Lijkt mij iig een flinke klus om het allemaal netjes te krijgen

De algemene basis van de frame's zijn wel gelijk, dus volges mij moet je alleen maar een compleet set kappen met alles erbij zien te fixxen, dus ook de buddy en alles.
Dan moet je een beetje creatief zijn met ophangpunten lassen voor alle kappen e.d.
Lijkt mij iig een flinke klus om het allemaal netjes te krijgen

maar hoe zou je dat middenstuk kunnen krijgen dan??
want bij nrg waar je je voeten zet zeg maar is hellemaal leeg....runner heeft daar wat...die brede zijdingen
krijg je dit bij de kappen of????

Hoe weet je zeker dat je er Runner kappen op een NRG frame zaten? Kon jij het frame zien en identificeren als een NRG frame?
Heb je niet gewoon een Runner gezien met NRG velgen?

Hoe weet je zeker dat je er Runner kappen op een NRG frame zaten? Kon jij het frame zien en identificeren als een NRG frame?

hij had fotos staan van hoe de scooter er eerst uitzag en dat was duidelijk een NRG....k zou nie weten wat hij eraan heeft gedaan...maar hij zag er daarna precies uit als een runner..mjaa

Beetje laat maar goed even een paar facts runner en NRG blok is vrijwel vgm hetzelfde, de voorvork is vgm zelfs hetzelfde ik heb er zelf ook meerdere keren overna gedacht om te bouwen maar lijkt me te veel werk.

Verder als het aan mij lag had ik gewoon runner frame plus kappen gekocht en alleen blok geswapt cuz why doen we moeilijk met ophangpunten lassen en shit

Beetje laat maar goed even een paar facts runner en NRG blok is vrijwel vgm hetzelfde, de voorvork is vgm zelfs hetzelfde ik heb er zelf ook meerdere keren overna gedacht om te bouwen maar lijkt me te veel werk.

Verder als het aan mij lag had ik gewoon runner frame plus kappen gekocht en alleen blok geswapt cuz why doen we moeilijk met ophangpunten lassen en shit
Dit is een topic uit 2008.
Denk niet dat je, behalve nu van mij, respons krijgt...

Back