[NRG MC2] Carb spuugt benzine uit.

kees

38.8KG 22.2HP 6.83s
Gisteren nacht,

Ik sluit me benzine slang aan, gooi er euro 95 in en ram op de kickstarter. Helaas wou de NRG niet aan gang gaan echter toen ik de filter eraf haalde kotste hij benzine uit de luchtinlaat.

Volgens mij betekend dat, dat het geheel te rijk afgesteld staat? Overigens heb ik ook wat benzine gemikt in het bougie gat, bougie erop kicken en 2 seconden vroem :p .
Momenteel zit er sproeier 105 in, in welke richting denken jullie dat ik moet gaan zoeken? volgens mij is het bij de 90 te vinden of niet?

Setup:
NRG MC2
MHR Replica
Yasuni C16
21 MM Dellorto

Kom maar op :D
 
Advertisement - register to remove this

Spugen doet hij altijd wel een beetje. Je filter zal altijd nat zijn.
Je kan beter even kijken of er benzine bij je bougie komt. Het probleem lijkt me zo dat je cilinder geen benzine krijgt.

Dus maak even je carb schoon en check je kleppen daar zal wel ergens een probleem zitten :)
 
als de benzine eruit blijftlopen en het komt gewoon bij je cilinder heb je grote kans dat je vlotterblijft hangen..
hoe oud is die carb? anderskan je vlotternaaldzo versleten zijn dat deze niet meer afdicht en de benzine dus blijft lopen:)
 
105 vind ik anders best klein , met lc 70 met std filter (iets bewerkt) zit ik meestal al op 94/96/98 , dus laat staan met zo'n open filter , denk dat je juist veel groter moet
 
Back
Top