This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

nohhhh wat hek nu weer:'(

FRANQ

SENIOR USER
laatst was mijn scoot in beslag genomen
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=93481&highlight=franky
en nu moest ik hem std maken

zo gezegd zo gedaan

ff afstellen op hoek van straat

en jahoor scoot in beslag genomen |(
(ze denken dat hij gestolen is)

bekeuring voor onverzekerd en zonderhelm

mag me scoot weer ophalen alleen dan moet ik geldige verzekering hebben

(lukt vandaag niemeer en een week of 2 aan tijd dat je alles hebt)

donderdag moek hem laten zien dus daar heb ik het probleem alweer

k begin die politie in nl toch diep triest te vinden


donderd me scoot in de bus en k zie me xpro tegen de wand aan klappen en me achterlichtglas breken

KUT KUT KUT


maar benik hem nu kwijt of krijg k hem weer terig

(ivm eerdere inbeslagname)
 
Last edited:
Diep triest? je rijdt zonder helm en zonder verzekering... Maar ze nemen hem inbeslag omdat je scoot vermoedelijk van diefstal afkomstig is? waarom mag je hem dan binne 2 weken weer ophalen?

Normale procedure is idd voor het onverzekerde gaat ie in bewaring. Dan moet je hem verzekeren binnen 14 dagen (unive krijg je meteen een plaatje en je bewijs als je zo'n winkel binnen gaat) en dan kan je em weer ophalen. Als je hem niet binnen 14 dagen verzekerd dan word ie in beslag genomen, met als gevolg dat een OvJ moet beslissen of je hem weer terug krijgt. In feite door hem te verzekeren krijg je nog de kans om een inbeslagname te voorkomen.
 
jong dar is niks aan te doen ze hebben mijn earox ook gewoon er in gegooid en er was wel meer kapot dan een kapje
ik had mun zijkap en kickstarter afgebroken en mun carter kap helemaal bekratst oja en ik kon hem komen af halen lagen la mijn kappen er naast
dus tsja ik denk dat je er niet veel tegen kan doen.
 
mja, ik snap niet dat ze zo met die scooters doen..
als je op TV bij blik op de weg ziet dat zo'n auto wordt ingenomen gaan ze 'm toch ook niet ff wat stoeprand/parkeerschade aanbrengen?

of zie ik dat verkeerd..
 
Hardcore-aerox said:
kan ze toch aanklagen voor die beschadegingen
en ga jij maar eens bewijzen dat je niet zelf op je bek bent gestuitert en die schade hebt veroorzaakt:|
zulke lijers zijn die wouten wel..
 
heb hem ondertussen terug en hij is gekeurd


achterlicht gescheurd
handgreep stuk
linkervoorkap gescheurt
rechter achterkap gescheurd
linker knipperlicht voor stuk

hier heb ik een claim voor ingediend

en er zijn 3 officiele waarschuwingen gedaan

en op het bureau bleek dat ze me niet mochten bekeuren omdak stilstond ookal stond de scoot aan

mvg

frank
 
dus hebben ze maar even al hun frustraties uitgeleefd op je kappen 8P fijn hoor.
toch hoor je ook verhalen van gasten die mee moeten terwijl ze de scooter niet eens aan hebben.
 
ZIPSP|Castrol said:
mja, ik snap niet dat ze zo met die scooters doen..
als je op TV bij blik op de weg ziet dat zo'n auto wordt ingenomen gaan ze 'm toch ook niet ff wat stoeprand/parkeerschade aanbrengen?

of zie ik dat verkeerd..
Dat zie je verkeerd, bij 'Blik op de weg' weten ze dat er een camera bij is dus dan doen ze wel rustig en zijn ze netjes (Zonder camera zijn er ook agenten die rustig en netjes zijn!!).

Ze zullen misschien niet expres schade toebrengen, maar normaal met andermans spullen omgaan doen ze zeker niet altijd, voorbeeldje:
Ik stak met 2 vrienden wat strijkers af bij een kanaal, een overijverige bewaker van een industrieterein ziet dat, volgt ons en roept de politie op, wij werden aangehouden voor "een afrekening in het criminele circuit" :?
Aangezien we met een 'vlotte' auto waren (Opel Ascona 2.0 SR met dubbele webers) werd die ook ff voor 'onderzoek' meegenomen, ik kan je vertellen dat ze die Opel flink op z'n staart hebben getrapt en alles overhoop hebben gegooid en alles losgetrokken, netjes teruggeven omdat blijkt dat je 'onschuldig bent' zit er niet in :r

@ franky: Succes met je claim, ik (Eigenlijk m'n stiefmoeder) krijg nog steeds een fiets van die ******* (Die is op mysterieuse wijze verdwenen nadat ze hem op nog geen 100m van m'n huis hadden achtergelaten met het smoesje...daar komt zo een busje voor...sure).

BTW: Saillant detail, de Opel Ascona kwam van een motoragent die ZWART!! op gas reed (Zijn excuus was: 'Wij willen ook een graantje meepikken').

Bah, als ik aan de dingen denk die ik heb meegemaakt met coppers dan krijg ik zin om er een te wurgen (Hebben ze bij mij ook geprobeerd...ok ik zal niet teveel afdwalen).