This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NIX TE DOEN VANAVOND (kijk ff dan)

mike

Home is where tha dogg is
Hey als je nix te doen hebt vanavond kom dan om 21:00 uur naar Ridderkerk.
Er is een Glow Off meeting georganiseerd.
Het wordt gehouden bij automat ridderkerk aan de Noordenweg 85.
Dit ligt in de buurt bij industrieterrein Donkersloot-Zuid en dan centrum volgen.
Je kan ook ff op de diverse routeplanners kijken.

Maar wat is nu een glow off meeting??? hoor ik jullie denken.
Dat is een meeting waar mensen met neon in op en onder de auto's al dan niet voorzien van een redelijk tot zeer vette stereo bij elkaar komen.
Ik ga zeker ff kijken vanavond lijkt me wel leuk en zo ver is t niet voor mij.
Zoals gezegd begint t om 21:00 uur en t eindigd om 01:00 uur er is een plaatselijke friettent heb ik begrepen dus ook t betere vreetwerk is voor gezorgd.
Wie weet zie ik wel iemand van hier geef ff een brul dan ik zal wel in de buurt van mn seat zijn.
Ik neem zo wie zo de digi mee dus pics volgen.

bet, maak maar mooie pics, vind dat we lredelijk mooi va ndie neons, ALS HET NIET OVERDREVEN IS!
soms heb ja va ndie autos 8P juist een kermisatractie,
Ik wacht op mooie pics!
greetz
Pirulo

eej mike, misschien kom ik ook wel (k kreeg net clubmailing erover)..
Als ik kom, dan kom ik met de BMW Z3 Turbo, als je me ziet kunnen we ffies meeten..

Originally posted by Ralv
eej mike, misschien kom ik ook wel (k kreeg net clubmailing erover)..
Als ik kom, dan kom ik met de BMW Z3 Turbo, als je me ziet kunnen we ffies meeten..

Van wie is die Z3?

Originally posted by Ornathon
Hmm...zo ver weg is Ridderkerk niet van Hoogvliet...
en ik heb ook neon

Jah leuk man alles met neon(zonder ook maar met is leuker) is welkom.
Kan best gezellig worden daar.
En tuurlijk gaan we wel ff meeten ik hobbel daar rond in een bruin/geel snoop dogg shirt, en anders sta ik wel bij mn seat(auto emocion op de voorruit)

k ken je seat wel ja...

Dit is um, btje gare fotow maarja vanaaf maak ik wel nwe..

Xtra's: Turbo, M-onderstel, verlaagd, LM-velgen cd-wisselaar :#

Hee man ik ken jou volgens mij jah
Jullie zijn toen ook naar Utrecht geweest naar STCT meeting.
Jullie kwamen voorbij rijden op de parkeerplaats @ shell bij Houten De Knoest ofzo geloof ik.
Klopt dat allemaal anders sta ik nu ff voor aap zeg

Of de flop van t jaar in sixflags toen kan t ook geweest zijn na ja iig heb ik jullie dan weleens gezien.

*fluister*psst...je hebt het fout... we waren wel bij de zandvoort-meeting, en we zijn naar de coolsingel geweest *fluister*

woej ik ben geweest! was wel geinig, btje Golf-gehalte was r wel, maar de neon was zeer mooi, morgen zet ik hier ffies een filmpie ervan neer...

mzzol

Originally posted by Ralv
woej ik ben geweest! was wel geinig, btje Golf-gehalte was r wel, maar de neon was zeer mooi, morgen zet ik hier ffies een filmpie ervan neer...

mzzol

golf gehalte vinnik nog niet eens zo vreemd, iedereen rijd erin.

Jah t was idd wel erg tof hoop mooie auto's (ook op de parkings) heb je die honda nog gezien met die carbon motorkap en die blauwe ronde lichten ala BMW style ???

Die peug die ernaast stond is van en maat van me wel vet ding alleen hij verkoopt em helaas(de l*l)

Ik heb een paar foto's maar t was erg donker dus niet echt mooi gelukt helaas,maar 1 ding weet ik wel {! IK WIL NEON !!!!!!

Jees wat is dat vet zeg staat echt wel bruut in t donker zo een gloed onder je waggie,alleen de prijs he vanaf 300 eurotjes.

nah jah komt wel goed
Hier ff wat pics let alleen niet op de kwailiteit van t licht das een beetje kut zeg maar.

Erg foute tigra vooral de velgen (hij staat bij de esso langs de A15 altijd)
Op de zachterbumper in chroom de tekst "jong rijk verwend en arrogant" :|

Mjah wel leuke tigra met rode neon onder de auto,lastig te zien helaas :'(

Erg nette kofferbak van een opel corsa uit 96 niet overdreven maar wel netjes ingebouwd en goed geluid.

Het meest zieke van de avond vondt ik toch wel die Vito demowagen van Kicker damn dat ding was ziek.
Achter de schuifdeur zaten netjes door neon belicht 6 versterkers die op hun beurt 6 15 inch Subs aanstuurden deze zaten achter de voorstoelen weggebouwd 8P In de deuren zaten speciaal gemaakte panelen met ook nog 3 speakers aan elke kant ,en bij de binnenspiegel zat een dvd scherm om filmpies te kijken .
Was echt wel erg leuk speelgoed.
De radio zat in een speciale console opm een statief gemonteerd om van buitenaf alles te regelen:~

Zonde dat de foto's niet echt goed zijn gelukt ,maar ik hjoorde wel al plannen voor een groter en bveter vervolg met oa kofferbak verkiezing(ice installs dus) en een db drag danwel meting en ook weer neon verkiezing.
Ik ben benieuwd.

Hmmz ik heb het niet zo op dat NEON, meestal van die wannabees die dat hebben. Vooral op scooter is het om te :r Maar op auto staat het in sommige gevallen leuk...

Originally posted by PLeX
Niet meer pics
?
Nee t was veel te donker om een beetje goede pics te maken.

Mjah ik vindt dat neon op zich wel tof maar je moet t ook weer niet overdrijven.
Ik heb er 2 in mn interieur en waarschijnlijk over een tijdje dus ook eronder.
Ik vindt t zeker wel v@ maar met mate zeg maar.

Originally posted by mike

Erg foute tigra vooral de velgen (hij staat bij de esso langs de A15 altijd)
Op de zachterbumper in chroom de tekst "jong rijk verwend en arrogant" :|

:r Die velgen zijn echt aars lelijk...