Jah t was idd wel erg tof hoop mooie auto's (ook op de parkings) heb je die honda nog gezien met die carbon motorkap en die blauwe ronde lichten ala BMW style ???
Die peug die ernaast stond is van en maat van me wel vet ding alleen hij verkoopt em helaas(de l*l)
Ik heb een paar foto's maar t was erg donker dus niet echt mooi gelukt helaas,maar 1 ding weet ik wel {! IK WIL NEON !!!!!!
Jees wat is dat vet zeg staat echt wel bruut in t donker zo een gloed onder je waggie,alleen de prijs he vanaf 300 eurotjes.
nah jah komt wel goed
Hier ff wat pics let alleen niet op de kwailiteit van t licht das een beetje kut zeg maar.
Erg foute tigra vooral de velgen (hij staat bij de esso langs de A15 altijd)
Op de zachterbumper in chroom de tekst "jong rijk verwend en arrogant" :|
Mjah wel leuke tigra met rode neon onder de auto,lastig te zien helaas :'(
Erg nette kofferbak van een opel corsa uit 96 niet overdreven maar wel netjes ingebouwd en goed geluid.
Het meest zieke van de avond vondt ik toch wel die Vito demowagen van Kicker damn dat ding was ziek.
Achter de schuifdeur zaten netjes door neon belicht 6 versterkers die op hun beurt 6 15 inch Subs aanstuurden deze zaten achter de voorstoelen weggebouwd 8P In de deuren zaten speciaal gemaakte panelen met ook nog 3 speakers aan elke kant ,en bij de binnenspiegel zat een dvd scherm om filmpies te kijken .
Was echt wel erg leuk speelgoed.
De radio zat in een speciale console opm een statief gemonteerd om van buitenaf alles te regelen:~
Zonde dat de foto's niet echt goed zijn gelukt ,maar ik hjoorde wel al plannen voor een groter en bveter vervolg met oa kofferbak verkiezing(ice installs dus) en een db drag danwel meting en ook weer neon verkiezing.
Ik ben benieuwd.