Nitro 2007

p.ickx

New Member
Hallo kan iemand mij vertellen wat dit blokje is
Komt een zwart en een blauw kabeltje uit zit onderaan de kader
MBK Nitro 2007

Alvast bedankt

Attachments

• IMG_20210801_121856.jpg
    IMG_20210801_121856.jpg
    133.9 KB · Views: 9
Advertisement - register to remove this

Dat is een startrelais. Onderdeel van je elektrische start.
Lijkt me sterk, een startrelais heeft minimaal 4 draden, 2 voor de sturing, twee dikkeren voor de hoofdstroom richting startmotor.
Lijkt meer iets op een ontstoorunit of één of ander temp-sensor voor eventueel een elektrische choke of carburateurverwarming

Komt een zwart en een blauw kabeltje uit zit onderaan de kader
Waar lopen deze draadjes naar toe?

Google eens op het nummer dat op dit kastje staat

Lijkt me sterk, een startrelais heeft minimaal 4 draden, 2 voor de sturing, twee dikkeren voor de hoofdstroom richting startmotor.
Lijkt meer iets op een ontstoorunit of één of ander temp-sensor voor eventueel een elektrische choke of carburateurverwarming

Waar lopen deze draadjes naar toe?

Google eens op het nummer dat op je

Je hebt helemaal gelijk, volgens mij is het onderdeel voor je spanningsregelaar oid. Maar heb ff gezocht en neem aan dat het dit onderdeel is:

Pffff,

wel duur voor dit onderdeeltje.
Ik heb helaas geen elektrisch schema van deze scooter maar deze unit moet wel heel speciaal zijn voor deze prijs!

Ik zou wel eens willen weten wat dit ding precies doet.

als ik mag gokken dan vangt deze regelaar de piekspanningen op met een condensator en enkele weerstanden. Zo beschermt hij de lampen in de verlichting.

Pffff,

wel duur voor dit onderdeeltje.
Ik heb helaas geen elektrisch schema van deze scooter maar deze unit moet wel heel speciaal zijn voor deze prijs!

Ik zou wel eens willen weten wat dit ding precies doet.
Denk dat deze 2e hands site een komma verkeerd heeft gezet....:D:D:D:D:D

Back