Nieuwsgroepen

Ok , ik heb alles doorgelezen en gedaan t/m groep updaten.. Maar hij was eerst een paar uur bezig , en toen was ie nog maar op 3%.. Nu op 0% omdat ik het programma opnieuw opgestart omdat ik dacht dt het fout ging oid. Niet dus. is het echt fout dat ie er zo lang over doet of ? :?

GrabItTraaaaaaaag.png


// edit : Onderin ( taakbalk ) staat 8,0% nu. :?
 
Last edited:
Ok , ik heb alles doorgelezen en gedaan t/m groep updaten.. Maar hij was eerst een paar uur bezig , en toen was ie nog maar op 3%.. Nu op 0% omdat ik het programma opnieuw opgestart omdat ik dacht dt het fout ging oid. Niet dus. is het echt fout dat ie er zo lang over doet of ? :?

GrabItTraaaaaaaag.png


// edit : Onderin ( taakbalk ) staat 8,0% nu. :?

Updaten is allang uit de tijd. Dat werdt in 2003 gedaan. Anno 2007 hebben we de sites zoals www.binsearch.info en www.yabse.com
Dan ben je van heel dat updaten af, wat een tijdrovende klus is :)
 
Ja, als je bv. eweka hebt (payserver). Als je dan een full update op boneless moet doen ben je een complete dag bijna kwijt. Op ftd kun je zoeken wat je wilt hebben, daar staat een link naar een nzb, die importeer je in grabit dan gaat ie downloaden :)
 
Echt he. Snap er ook geen snars van. Van heel dat nieuwgegroep onzin. Ik hou het lekekr bij torremts denk ik. Dan maar wat langer wachten op een download..
 
Ja, als je bv. eweka hebt (payserver). Als je dan een full update op boneless moet doen ben je een complete dag bijna kwijt. Op ftd kun je zoeken wat je wilt hebben, daar staat een link naar een nzb, die importeer je in grabit dan gaat ie downloaden :)

Ik ben momenteel ab.tv aan het updaten (met giganews accountje...) moet een uur duren :p (@ 2mb/s). Heb nog nooit gewerkt met die headers, nzb werkt veel makkelijker...
 
Ik snap er geen moer van.

Op FTD is een overzicht te zien van bestanden die op de nieuwsserver staan, inclusief allerlei informatie. Nadat je hebt gezien wat er op de server staat, zoek je bijv. op de bestandsnaam op www.binsearch.info of www.yabse.com. Deze sites geven de benodigde bestanden weer, je vinkt de gewenste bestanden aan en dan klik je op NZB. Als je de NZB opent begint Grabit de bestanden te downloaden. Je kunt ook zonder FTD bestanden zoeken, direct op de genoemde websites:)
 
Ik vond FTD niet echt fijn, ik gebruik alleen binsearch, en yabse héél af en toe, icm Newsleecher. Newsbin vond ik een groot nadeel hebben, omdat je dit programma niet bij de iconen kon laten staan van de tijd. Dus je hiel altijd dat blokje op de taakbalk, wat ik persoonlijk vet irritant vond.
En Grabit heb ik de grootste zeik mee gehad, zei dat hij iets had gedownload, maar dan waren de bestanden nergens meer terug te vinden :X
 
Als je met FTD werkt hoef je niet te updaten mensen!!!!

Je kijkt gewoon op FTD, als je dat nog niet hebt dan download je dat, vervolgens klik je op update. FTD gaat updaten en voor je het weet staat er een hele lijst met nieuwe shit.

Je klikt op wat je leuk vindt. Vaak staan er in de berichten een link naar een nzb. Die download je en open je met Grabit of iets anders. Klaar is keer :p
 
De sleutel combi is gewoon FTD, NZB site, Newsleecher, Quickpar en winrar. FTD zie je VEEL sneller wat er gepost is dan op binsearch of als je groepen header (wie doet dat tegenwoordig nou nog...:L).

Gebruik je t een week en sta je er voor open, wilje na die week niet anders meer.
 
Vaak staan er in de berichten een link naar een nzb. Die download je en open je met Grabit of iets anders. Klaar is keer :p

Je kan ook het programmatja koala search voor ftd downloaden, dan komt er rechtsbovenin een knop en opent die automatisch die post met die filename in binsearch.
 
Ik maak sinds vandaag gebruik van nieuwsgroepen maar snap nog lang niet alles. Nu bezig met high stakes poker dvd. Er zijn 4 bestanden die niet goed zijn denk ik. In newsbin zijn de balkjes van de rar's wel vol rood maar met één stukje lichter rood erin. Hoe maak ik deze goed?
 
Ik maak sinds vandaag gebruik van nieuwsgroepen maar snap nog lang niet alles. Nu bezig met high stakes poker dvd. Er zijn 4 bestanden die niet goed zijn denk ik. In newsbin zijn de balkjes van de rar's wel vol rood maar met één stukje lichter rood erin. Hoe maak ik deze goed?

Met het prgrammatje quickpar, als je bijvoorbeeld een dvd download zorg dan dat je naast de rar bestanden ook de .par bestanden download. Je opent een .par bestand met quickpar deze controleert of alle rars compleet zijn en als dat niet zo is repareert ie ze, daarna kan je ze pas uitpakken.
 
Back
Top