Nieuwprijs SR WWW uit 2000

Goeiemiddag,

1 mei is het weer zover: het afsluiten van me verzekering :-(....

nu weet ik me god nie wat de nieuwprijs zal zijn van mn SR WWWtje uit 2000. Keb al bij scooters.nu gekeke maar jah daar staat die ouwe AC allang nie meer bij. Weet iemand van deze scooter de nieuwprijs? (Trouwes wordt daar door de verzekering veel op gelet wat voor bedrag je nieuwprijs is?)

Alvast bedankt...
 
Advertisement - register to remove this

Er word echt wel gelet op je nieuwprijs , ik had het vorig jaar gedaan voor me runner sp , ik had 2000 neer gezet , maar kreeg gelijk een mail terug dat het 2400 euro was :|

Dit jaar mag ik ff fijn 170 euro gaan betalen voor me verzekering omdat sommige mensen het niet kunnen laten schade vrij te rijden en dus ff mn premie lekker hoog maken :(
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Er word echt wel gelet op je nieuwprijs , ik had het vorig jaar gedaan voor me runner sp , ik had 2000 neer gezet , maar kreeg gelijk een mail terug dat het 2400 euro was :|

Dit jaar mag ik ff fijn 170 euro gaan betalen voor me verzekering omdat sommige mensen het niet kunnen laten schade vrij te rijden en dus ff mn premie lekker hoog maken :(

Bestwel sjakies dan bij die verzekeringen dat ze er dan nog naar vragen als ze het zelf al weten. Ik dacht dat de nieuwprijzen ook altijd op scootertuning.net stonden?

Mijn verzekering is 120 volgend jaar bij een kleine verzekeringsmaatschappij.
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Er word echt wel gelet op je nieuwprijs , ik had het vorig jaar gedaan voor me runner sp , ik had 2000 neer gezet , maar kreeg gelijk een mail terug dat het 2400 euro was :|

Dit jaar mag ik ff fijn 170 euro gaan betalen voor me verzekering omdat sommige mensen het niet kunnen laten schade vrij te rijden en dus ff mn premie lekker hoog maken :(

laat dan ook niet iemand anders op je scooter rijden...........
 
Back
Top