This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe uitlaat maar welke???

Status
Not open for further replies.
70 km/u tot 85 km/u is standaard voor een Typhoon, heb zelf ook een Gilera Typhoon gehad, haalde hiermee 83 teller...

Staat er letters in de cilinder gegraveerd? Als hij aluminiumkleurig is (de cilinder, niet de cilinderkop) weet je zeker dat het een andere cilinder is, als hij zwart is, is het een gietijzeren cilinder...

Staat er toevallig geen DR of TP op? Of origineel Piaggio-logo?

Greetz.
 
whaha ernstig strax is t standaard cil, en jij andere pijp kopen en denken dat je 140 boekt, ken je die gozer van wie je m gekocht heb, en zo ja woont ie ook in Vld.???
 
Originally posted by Stealth^


\o/ john heeft gesproken


nou vriend, koop jij maar een 'race uitlaat' aangezien je dan 140 gaat toch?

staat namelijk in je profile
Setup 70CC, Gaat 70 met normale uitlaat
Setup2 en 140 met race
<-------------------------!!!!!!!!


haha...zit zeker een een MHR Team Speed koopmans getuned+28mm Mikuni carb onder je teller ofzo??!?!

koop een yasuni R

of als je egt wilt blazen een Ixil Twinner (heeft 2 pijpen dus 2 x zo hard ga je dan!!) 8)
 
Originally posted by DUOFLOWTONE
<-------------------------!!!!!!!!


als je egt wilt blazen een Ixil Twinner (heeft 2 pijpen dus 2 x zo hard ga je dan!!) 8)


DUH

maarre kijk eerst ofdat je wel echt een 70 heb, want 70 blazen met een 70, ik weet t niet hoor, volgens mij gewoon een 50 wat je heb
 
Je kan best 70 blazen met een 70cc, maar dan kan je gewoon niet afstellen.

Maar dit gaat nergens meer over...
 
He eppo's,

Sinds wanneer is het in jullie kop geslagen dat je met een 70cc harder gaat tov van je standaard 50cc ?? Doordat er 20cc meer in voor handen is ofzo ?? DAT IS ONZIN STELLETJE SIMPELE ZIELTJES. Meer toeren = meer snelheid ff simpel gezegd...
 
Status
Not open for further replies.