Nieuwe uitlaat Aerox

Aerroxx

Well-Known Member
Hier komt ie
Mijn Aerox loopt nu al negentig door het weghalen van de begrenzers en het nieuwe sproeiers maar ik heb er nog wel de orginele uitlaat onder zitten. Dit is wel handig want dan heb ik niet zoveel last van de cops. Toch ben ik nog niet helemaal happy met het de trekkracht dus wil ik m'n uitlaat vervangen.Wat is de beste uitlaat voor de aerox om optrekken te verbeteren?
 
Advertisement - register to remove this

nardo
nrx
metal
polini for race
evo 50 uitlaat
hebo gara
bidalot

geen leo en geen power one en geen technigas

Koop er wel gelijk een malossi vario bij (120 piek ofzo), scheelt veel

[This message has been edited by tIM (edited 16 October 2000).]
 
Opgestart door tIM:
waarom reageer je dan?

Jij bent echt achterlijk!! Kijk die andere snappen het tenminste! Die zeggen ken ik deze discussie niet? krijgen we dit weer? Dart beodelde ik dus ook!

Jeez houd jij je bek nou is met die lelijk zip van je.

SvR
 
Koop gewoon een Technigas. Zijn echt wel bruut!!!! Blaas je zeker 100km/h mee!
Lekker goedkoop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Technik*t sucks!!!!!!
 
Jongens, dit is een typische scootin' vraag! Iedereen geeft weer dezelfde reacties als altijd, ik kan hier ook wel mijn favorieten neerzetten, maar is altijd hetzelfde.

Verder is het zo, dat Scootin' toevallig al hun uitlaat-testen doen op een Aerox....duz.

Greetz.
 
Opgestart door Sjoerdyo:
Jij bent echt achterlijk!! Kijk die andere snappen het tenminste! Die zeggen ken ik deze discussie niet? krijgen we dit weer? Dart beodelde ik dus ook!

Jeez houd jij je bek nou is met die lelijk zip van je.

SvR

DEWD!!!! JIJ GEEFT TOCH EEN ONZINNIG ANTWOORD!!!EN HOU FF JE BEK OVER ME ZIP aub, dat heeft er niets mee te maken alleen je kan niets anders met je domme hersens bedenken
houd een keer je brutale smoel en maak niet van die onzinnge opmerkingen
 
Back
Top