Nieuwe uitlaat maar welke???

Status
Not open for further replies.

Thomas

Senior Member
Moi heeft dus een Typhoon (70cc blok d'ronder) met standaard uitlaatje nu. Maar ik wil dus een race-uitlaat d'rop zetten. Welke kan ik dan 't beste nemen, prijs maakt niet zoveel uit. Als ie maar hard gaat :p
Of moet je dan nog meer info van m'n scoot hebben???
 
Advertisement - register to remove this

gajij liever fietsen aangezien je leiver geen helm draagt jij bent een oorzaak van steeds hoger wordende verzekeringen en strengere controlles

en een 70cc blok? volgens mij bedoel je cilinder
 
Originally posted by JohnB
gajij liever fietsen aangezien je leiver geen helm draagt jij bent een oorzaak van steeds hoger wordende verzekeringen en strengere controlles

en een 70cc blok? volgens mij bedoel je cilinder

\o/ john heeft gesproken


nou vriend, koop jij maar een 'race uitlaat' aangezien je dan 140 gaat toch?

staat namelijk in je profile
Setup 70CC, Gaat 70 met normale uitlaat
Setup2 en 140 met race
 
140??? :) vind ik knap ik kom wel ff kijken als die 140 gaat whahahaha die neo's die op t groen staat (zit je toch ook op school) die heb denk ik er wel een stuk meer aan veranderd dan jouw en die loop ook maar 95 dus jij 140??? i don't think so dude
 
Originally posted by Stealth^
Setup 70CC, Gaat 70 met normale uitlaat
Setup2 en 140 met race

C8) 8) L!!! ander uitlaatje en 2x zo hard!!! waarom neem je geen power 1?
 
ah joh, dan geloof je 't toch niet, boeit me echt geen ene fuck. Maarjah weet iemand wat voor uitlaat d'ronder kan...
 
Originally posted by Runner Rules !!
Aarz zeg eerst es wat voor 70cc cilinder je hebt :|

En koop gelijk ook een 19 DO :|

Jah en hoe zie ik die shit, ik heb 'm overgekocht. Duz ik kan wel ff aan die gast vragen ofzow, maar als ik 't zo kan zien. Ik kan d'r ook wel ff een pic van maken, maybe kan je 't zien...
 
Originally posted by Thomas


Jah en hoe zie ik die shit, ik heb 'm overgekocht. Duz ik kan wel ff aan die gast vragen ofzow, maar als ik 't zo kan zien. Ik kan d'r ook wel ff een pic van maken, maybe kan je 't zien...

dus in feite weet je niet eens of er wel zeker een 70 onder zit
 
ik ben een voorstander van yasuni, dus als het een 70cc is gewoon een R'tje en als een 50cc is een Z'tje...
4 sjeez is misschien ook wel een goeie keuze..
 
Originally posted by Raymon_K


dus in feite weet je niet eens of er wel zeker een 70 onder zit

Yep, zeker weten doe ik 't niet, maar je kan gewoon zien dat het niet de standaard motor is die erop zit...

Enne, hij gaat dus 70 tot 85 met standaard uitlaat, duz ik denk dat 't wel 70cc is dan... Maarjah, ik ga dan maar zo'n race-uitlaatje kopuh en dan zie 'k wel hoe hard ie gaat
 
Originally posted by Thomas


Yep, zeker weten doe ik 't niet, maar je kan gewoon zien dat het niet de standaard motor is die erop zit...

Enne, hij gaat dus 70 tot 85 met standaard uitlaat, duz ik denk dat 't wel 70cc is dan... Maarjah, ik ga dan maar zo'n race-uitlaatje kopuh en dan zie 'k wel hoe hard ie gaat

St. Cilinder met St. Uitlaat zal toch wel een 90 teller moeten draaien ... dusuh 70 met een 70cc is wel heel langzaam :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top