This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe uitlaat: Gianelli GSP

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Ik trof deze uitlaat vandaag op Scootparts aan, tegen een ontzettend lage prijs, zelfs nog goedkoper dan de Technigas Next. Heeft iemand deze uitlaat toevallig al? Hoe bevalt ie? Hoe zijn de prestaties? Mooi geluidje?

8)

Ik wil meer weten over dit ding, vind hem er echt mooi uitzien met die Alu demper!
 
Originally posted by Stealth^:
Is er al een thread over? 8)

damn! :\

Er zijn wel meerdere threads over


Btw, als je een smilie wil maken, dan moet je als je wilt replyen effe in de smilie legend kijken
Daar staan alle "codes" om smilies neer te zetten.

Greetz
 
is dat een nieuwe uitlaat?
ik ken iemand die het op z'n bws heeft , en die zegt dat het heel goed optrekt, maar dat de top wat tegenvalt...
maar die gsp heeft wel geen lasnaden, en is dus van mindere kwaliteit (niet?)
 
Originally posted by bond007:
maar die gsp heeft wel geen lasnaden, en is dus van mindere kwaliteit (niet?)

Het aantal lasnaden heeft nix met de kwaliteit te maken, maar met de productiekosten (geperste helften goedkoper dan allerlei conussen aan elkaar lassen)...

Een Jolly stikt van de lasnaden, en dat is ook de plaats waar het fout gaat...

Greetz.
 
het is zeker een brut uitlaatje. een gianellie voor zo´n prijs. hij valt alleen een beetje tegen kwa topsnelheid.
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Wat bedoel je?

Erm, dat er in Valkenswaard een Phantom L.C. rondrijdt waarvan de Jolly 5* in 1 maand gescheurd is bij de uitlaatbocht... Dat typische Minarelli-Jolly kwaaltje...

Tja, misschien een beetje vaag... gewoon een extreem voorbeeld om aan te tonen dat het aantal lasnaden nix over kwaliteit zegt...

Greetz.
 
dat is dus gewoon een fabrieksfout zoals bij de eerste nrx-en. daarbij scheurde de uitlaatbocht ook altijd weet ik uit ervaring.
 
Originally posted by Yamikey:
Weet iemand ook hoe een GSP het doet op Min Hor?(aerox) acceleratie,top en geluid?

Top zal niet denderend zijn, vast niet veel hoger dan met je orig uitlaat, je zal wel wat meer trekkracht hebben. Ik denk ook dat het met het geluid mee zal vallen, maar spaar liever door voor een betere uitlaat.
 
Ik ga hem binnenkort even bestellen/kopen, zal jullie op de hoogte houden van mijn top/trekpower/geluid op me SR.
 
 
Weet niet hoe die jongen heet...

Phantom + 70 Evo + Jolly + hoop andere zooi... check maar het uitdraaitje @ Twins... Zo'n beetje de snelste scooter die hij daar getest heeft (70cc dan, de 180 Runners niet meegeteld
)...

Anthony zei dat het helemaal fout zat met die Jolly... Verder hebben vrienden van me die Phantom zien rijden...

Greetz.
 

Teruggaan, je krijgt gewoon een nieuwe pijp.