This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

nieuwe uitlaat Beta RR50 rijdt trager

TheLongBane8

New Member
Hoi, ik heb een originele Beta RR50 waarvan ik de uitlaat heb vervangen door een stage 6 onderlangse uitlaat, hierdoor trekt hij echter minder snel op en rijdt nog slechts 30-35 km/u. Ik heb reeds geprobeerd de sproeiers te vervangen (was maat 94) heb al andere maten sproeiers geprobeerd zowel kleinere als grotere maar hij blijft 35 rijden. Wat kan het probleem zijn?

Ja dat maakt een gigantisch verschil.

Met een prop moet hij nog steeds wel harder gaan als 35. Maar een prop met een slechte afstelling... Dat zou wel kunnen.

Ik en geen tuner en heb er dus ook geen verstand van maar een sproeier 95 met een prop in de uitlaat lijkt mij geen goeie combinatie.

is het een idee om deze prop eerst met een conische metaalfrees wat groter te maken? of best ineens heel het ding eruit rammen?

Attachments

• prop stage6.jpg
    2.6 KB · Views: 5
Beste de puntlasjes met de dremel weghalen en de hele prop eruit
(Kijk ook meteen in de de demper daar kon ook nog wel eens een prop zitten bij sommige merken)

Grote schroevendraaier in het gat, heen en weer wrikken tot hij er uit komt. Dat is in mijn ervaring verreweg de makkelijkste manier.

Als er dan een grote las achter blijft of zo iets, bijwerken met een dremel idd. Of iets vergelijkbaars.

Vaak zit er voor de demper ook nog een prop in inderdaad.