This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe ST.net longsleeve shirts !

joe razma, wou eens weten of je men mail gekregen hebt met een maat xl isabelalei in ekeren (belgie)?
even checken en wanneer kan ik deze shirt ongeveer verwachten?
badankt!

hey razma, ik heb vandaag men shirt ontvangen maar nu blijkt dat die xl toch wel veel te groot is voor me. ik kan er 2 keer in..
ik zou deze graag willen omwisselen tegen een medium shirt.
hoe moet ik dit doen?
bedankt

Ik heb je mail ontvangen en je krijgt vandaag nog reactie hoor

[edit] ondertussen geregeld

Last edited:
Aangezien er sinds de zon weer volop schijnt veel longsleeves al de deur uit zijn gevlogen heb ik in de eerste post een overzicht gemaakt hoeveel er nog over zijn per maat. Dat is wat handiger !

Ze zijn ook te koop @ Meppel btw..

L = M kwa maat?

En als ik een stuk of 4 tegelijk bestel, komt het je (en/of mij) dan beter uit met de verzendkosten of hoe zit het ;p?

Grootste deel van de bestelde longsleeves zijn alweer verzonden vandaag.. morgen de rest

Ik werk morgen ook even het lijstje bij...

wordt dinsdag opzenden dan en woensdag in huis

Maandag wil het postkantoor niet echt werken denks

wordt dinsdag opzenden dan en woensdag in huis

Maandag wil het postkantoor niet echt werken denks

ej is me betaling al binnen?

mijn nama is joey boom uit linne, khad ene xl shirt besteld en aangezien je zei woensdag binnuh en ik niks gekregen had...

of heb je em gisteren opgestuurd?

Ik geloof dat bovenstaande ook meteen zelfde week is opgelost, zoniet mail ff naar info@scootertuning.net

Verder ook hier alles uitgezocht en ligt klaar.
De lijst in de eerste post is up-to-date. Er zijn dus nog maar 11 exemplaren !!!

en OP = OP