Menn0 Ouwe plakkert 10 June 2003 #1 Deze site is volledig vernieuwd, die lui maken best leuke spulletjes Zo heb ik een mooie achterveer van ze besteld. www.cif.it Voorbeeldje van trendy koppelingen Last edited: 10 June 2003
Deze site is volledig vernieuwd, die lui maken best leuke spulletjes Zo heb ik een mooie achterveer van ze besteld. www.cif.it Voorbeeldje van trendy koppelingen
Xander Registered Abuser 10 June 2003 #2 Alleen dempertjes zijn leuk idd, verder staat er weinig interessants op. Upvote 0 Downvote
Arnoud Arend! 10 June 2003 #4 CIF achterveer voor mina: die voor pia is trouwens veel mooier, mja... Upvote 0 Downvote
DAW Honda Team 10 June 2003 #5 http://members.lycos.nl/daw83/PICS/SCOOT/X8R/DAW/FRAMEPI.JPG Nja wat een-niet-handige site, man. ik kan geeneens duidelijk en snel vinden of er iets voor mn Honda verkrijgbahr is. Veertje vindt ik wel wat hebben met blauw en wit, leuk zelfs Greetzz DAW Upvote 0 Downvote
http://members.lycos.nl/daw83/PICS/SCOOT/X8R/DAW/FRAMEPI.JPG Nja wat een-niet-handige site, man. ik kan geeneens duidelijk en snel vinden of er iets voor mn Honda verkrijgbahr is. Veertje vindt ik wel wat hebben met blauw en wit, leuk zelfs Greetzz DAW
Folkert@MinaRally Freude Am Fahren 10 June 2003 #6 Hm die CIF veer lijkt veel op een RS24 veer in CIF kleurtje Vast ook een Paioli of niet? Upvote 0 Downvote
Arnoud Arend! 10 June 2003 #7 Tis iig geen exacte copy. De spiraal ziet er heel anders uit, en de schroefdraad voor veerinstelling is ook korter. Upvote 0 Downvote
Tis iig geen exacte copy. De spiraal ziet er heel anders uit, en de schroefdraad voor veerinstelling is ook korter.
JohanV Varkenshok Tuning 10 June 2003 #8 die cif is dezelfde als de RMS die je o.a. bij JPS kan halen. Die groene koppeling is geen fuck waard, die heb ik nog ergens liggen Upvote 0 Downvote
die cif is dezelfde als de RMS die je o.a. bij JPS kan halen. Die groene koppeling is geen fuck waard, die heb ik nog ergens liggen
MSSH Senior SF-Eindbaas 10 June 2003 #9 Leuke kleurtjes hebben die koppelingen, maar blijven ze dat wel? Verkleuren ze bijvoorbeeld niet na verloop van tijd? Upvote 0 Downvote
Leuke kleurtjes hebben die koppelingen, maar blijven ze dat wel? Verkleuren ze bijvoorbeeld niet na verloop van tijd?
D10N ookwel Dion! 10 June 2003 #10 www.cif.it Server Status: Server Up krijg ik als ik de site open :? Upvote 0 Downvote
Thomas Senior Member 10 June 2003 #11 dan doe je toch echt wat fout, hier werkt 't prima. Maar die achterveertjes zijn jullie daar een beetje te spreken over, of bladdert zo de verf eraf? Upvote 0 Downvote
dan doe je toch echt wat fout, hier werkt 't prima. Maar die achterveertjes zijn jullie daar een beetje te spreken over, of bladdert zo de verf eraf?
R&BK RICK . 10 June 2003 #12 CIF is gewoon een bedrijf dat van alles opkoopt en onder eigen naam weer verkoopt.. is verder niet zo bijzonder. Je hebt alles met hun naam. Upvote 0 Downvote
CIF is gewoon een bedrijf dat van alles opkoopt en onder eigen naam weer verkoopt.. is verder niet zo bijzonder. Je hebt alles met hun naam.
Pappa Jacco mensch 10 June 2003 #13 Ik heb hier thuis zo'n achterveer liggen a la 24/10, met gasbus eraan Verf blijft er prima opzitten en hij functioneerd perfect (te koop btwpm me) greets... Upvote 0 Downvote
Ik heb hier thuis zo'n achterveer liggen a la 24/10, met gasbus eraan Verf blijft er prima opzitten en hij functioneerd perfect (te koop btwpm me) greets...