Ff een opsomming...
*Gilera Runner, vering is echt slecht, zithouding perfect, veel ruimte (zitruimte, bagage en benzinetank), stabiele scooter om op te rijden, standaard cilinder is volgens mij niet echt snel (varieert van '97 tot nu van zeer snel tot extreem traag), werkelijk alles is te krijgen qua snelle onderdelen, zuppah fijn sleutelen...
*Area 51, hoogwaardige vering, grote tankinhoud, laag zwaartepunt, problemen met uitwisselbaarheid uitlaten door vage frameconstructie, zeer snel te maken, vrij hoog gewicht, uitlaat niet geweldig volgens mij, standaard onbegrensd niet echt super...
*Beta Ark L.C., hoogwaardige vering, matige verlichting, aggressief uiterlijk, goede en mooie standaard uitlaat (tegenwoordig wel zwart gespoten), standaard onbegrensd zeker niet slecht, zeer snel te maken, zeer degelijk plaatwerk, moeilijk aan te sleutelen i.v.m. plaatwerk...
*Aprilia SR Ditech, kun je zelf het beste beoordelen...
*Malaguti F15 Firefox, relatief zwaar, zeer snel te maken, goede vering, vrij slecht imago (beetje een "turkenbak/patserbak"), standaard uitlaat is niet echt geweldig...
Persoonlijk zou ik een Ark L.C. of een Runner kiezen...
PS; vind je de NRG Mc^3 nix?
Greetz.