Nieuwe scooter race/meeting Rotterdam

Misschien ook off topic hoor, maar je noemt het racen. Wat bedoel je dan precies? Gewoon met een grote groep zo hard mogelijk door Rotterdam rijden? Dit lijkt mij vrij onverantwoordelijk en vooral dom. Of bedoel je gewoon beetje toeren maar dat je het racen noemt? In dat geval beetje vage benaming...
 
Originally posted by NastroAzzuro
Misschien ook off topic hoor, maar je noemt het racen. Wat bedoel je dan precies? Gewoon met een grote groep zo hard mogelijk door Rotterdam rijden? Dit lijkt mij vrij onverantwoordelijk en vooral dom. Of bedoel je gewoon beetje toeren maar dat je het racen noemt? In dat geval beetje vage benaming...

touren
 
Originally posted by 010-KaMPoE-010
ik zal ff uitleggen hoe de hele meetigzooi is ontstaan:


En ik zal ff uitleggen dat jij een van die irritante k*tventjes bent die er voor zorgt dat scooterrijders in een verkeerd daglicht komen te staan! Wat denk je wat er nou gebeurt man, 50 mensen met opgevoerde scooters die ff door heel rotterdam gaan blazen. Daar komen gewoon ongelukken van, dat kan niet anders!

Denk eens na! En kom niet dit forum vervuilen met je illegale "streetraces".
 
Originally posted by mhr4ever
En ik zal ff uitleggen dat jij een van die irritante k*tventjes bent die er voor zorgt dat scooterrijders in een verkeerd daglicht komen te staan! Wat denk je wat er nou gebeurt man, 50 mensen met opgevoerde scooters die ff door heel rotterdam gaan blazen. Daar komen gewoon ongelukken van, dat kan niet anders!

Denk eens na! En kom niet dit forum vervuilen met je illegale "streetraces".

daarvoor is een speciale topic in dit gedeelte als discussie :)

om topics als deze ontopic te houden
 
Originally posted by mhr4ever
En ik zal ff uitleggen dat jij een van die irritante k*tventjes bent die er voor zorgt dat scooterrijders in een verkeerd daglicht komen te staan! Wat denk je wat er nou gebeurt man, 50 mensen met opgevoerde scooters die ff door heel rotterdam gaan blazen. Daar komen gewoon ongelukken van, dat kan niet anders!

Denk eens na! En kom niet dit forum vervuilen met je illegale "streetraces".

En SOW is het8)
 
Originally posted by Razma
daarvoor is een speciale topic in dit gedeelte als discussie :)

om topics als deze ontopic te houden
op dit soort topics moet gelijk een slotje, niet eerst nog een discussie !!
 
Back
Top