Nieuwe scooter race/meeting Rotterdam

010-KaMPoE-010

ChILLIn`
we hebben het in de vorige topics dus al uitgebreid over gehad. de vorige meeting/race was dus eigenlijk niet helemaal goed gegaan.

positief:

-opkomst (ruim 50 man)
-plaats
-de sprintjes en de burnout van doppler(theo)


negatief:

-de helft bleef staan toen het de bedoeling was dat er geraced zou gaan worden.
- bij het alexandrium reden veel mensen zonder helm, gelukkig was er maar 1 toen we naar de stad gingen zonder helm.


De reden dat niet iedereen wegreed is dat er niet goed gecommuniceerd werd. dit probleem wil ik dus oplossen door het met een grotere groep te organiseren. phantom@yasuni nam al initiatief om een nieuwe meeting te organiseren. hier ben ik erg blij mee.

ik wil dus ff vragen in dit topic (het ander was gesloten) wie er komt en wat jullie leuk lijkt om heen te gaan, zodat phantom en ik ff een kicke route & planning gaan uitstippelen voor de avond.
 
Advertisement - register to remove this

waarom het is een race, ik & alle mensen die het vanaf het begin hebben opgestart hebben het een race genoemd en dat is het ook want het gaat tenslotte ook erom dat er door rotterdam wordt geraced. en dat alle mensen op dit forum dit soort verschijnselen een meeting, meet & greet of cruise noemen ken mij niet schelen ik noem het een race en jij een meeting, wat boeit jou het nou hoe ik het noem, het gaat om de inhoud niet de naam. desnoods noem ik het een rally hou toch is op met dat gemuggezift man. en blijf gewoon ontopic

oproep aan alle slaafjes/vriendjes van xerionatic uit a`dam die een hekel aan mij hebben : PM me voortaan voor offtopic gelul of voeg me toe op msn, want ik wordt een beetje moe van dat gezeik.
 
Originally posted by 010-KaMPoE-010

oproep aan alle slaafjes/vriendjes van xerionatic uit a`dam die een hekel aan mij hebben : PM me voortaan voor offtopic gelul of voeg me toe op msn, want ik wordt een beetje moe van dat gezeik.

OMG, jij word dood gePMed
 
race = officieel en goed georganiseerde westrijd... sprints of circuit...

maar dit??? nee....
sorry

Op deze manier bezorg je de naam race een illegaal imago.. en dus ook voor de officieele wedstrijden
 
er is een groot verschil tusse racen,sprinten,en kloten:D

hier @ maastricht noemen we t ook geen racen,is gwoon sprinten! klaar, en wil je toch t woordje racen gebruiken,noem t dan StreetRacen,dan scherm je je tenminste nog af van de legale races:)

en goede communicatie? zorg dat je team goed samenwerkt,en niet dat iedereen maar beetje lam staat en niet weet wat te doen,of durft te doen:| |( zoals hier t geval was:eek:

maja,suc6 met jullie meeting!
 
Als jullie het allemaal zo goed weten waarom organieren jullie dan niks, ik weet alleen dat xerio en razma wat dingen organiseren maar verder.... jullie hebben niet eens het lef om iets te organiseren omdat je toch weet dat het een flop wordt, bij mijn meeting kwamen tenminste mensen. ga nou meer eerst bewijzen dat je zelf een echte (perfecte) meeting kan organiseren voordat jullie gaan lopen zeiken op mensen die wel initiatief nemen.

ik geef zelf toe dat het kut georganiseerd is en daarom probeer ik het nu ook overnieuw, van je fouten moet je leren, zo werkt het in het leven. en van dat gezeik van jullie leert niemand wat dus meld voortaan alleen dingen die wij hier in rotterdam kunnen gebruiken.
 
Originally posted by 010-KaMPoE-010
Als jullie het allemaal zo goed weten waarom organieren jullie dan niks, ik weet alleen dat xerio en razma wat dingen organiseren maar verder.... jullie hebben niet eens het lef om iets te organiseren omdat je toch weet dat het een flop wordt, bij mijn meeting kwamen tenminste mensen. ga nou meer eerst bewijzen dat je zelf een echte (perfecte) meeting kan organiseren voordat jullie gaan lopen zeiken op mensen die wel initiatief nemen.

ik geef zelf toe dat het kut georganiseerd is en daarom probeer ik het nu ook overnieuw, van je fouten moet je leren, zo werkt het in het leven. en van dat gezeik van jullie leert niemand wat dus meld voortaan alleen dingen die wij hier in rotterdam kunnen gebruiken.

Ik organiseer? ow, okeej weet ik dat...

En euhmz...

Internationale Meeting Lelystad 2003..... Lijkt mij geen flop..
 
Razma organiseerd dat.

Verder ik weet best wel dat je best doet voor een race/meeting wtf hoe jullie het noemen. Maar ze bedoelen dat een race verkeerd over komt en dat mensen nog slechter over ons gaan denken. En je zegt zelf van fouten moet je leren verander het dan in meeting dan ben je die fout was voor.
 
ik zal ff uitleggen hoe de hele meetigzooi is ontstaan:

een groep uit capelle(valerius) ging een avond rijden met zo`n 20 man inclusief ik. toen besloot een vriend van me nog een meeting te organiseren dus die 20 man kwamen uit cappele en namen wat vrienden mee dus iederen kende elkaar en het was dus niet moeilijk om dingen af te spreken, maar langzamerhand zijn er i.p.v die grote groep die elkaar kende meer aparte groepen gekomen en al die groepen denken van ik heb schijt aan anderen ik doe wat ik wil en niet wat hun willen. dit gebeurde ook zaterdag daarom was het voor mij niet te organiseren die avond iedereen ging hun eigen kant op.

De enige manier om goed al die groepen bij elkaar te houden is als er een stuk of 5 mensen echt goed de leiding nemen. ik heb totaal geen tijd en zin in dit gedoe dus als er mensen zijn die graag willen organiseren ga je gang.

ik denk niet dat je die oude meetings zoals we die de afgelopen 5 keer hebben gehad ooit terug zal krijgen , puur omdat al die mensen die mee reden elkaar kenden en zo creer je toch een andere sfeer dan dat je met allemaal mensen rijd die je niet kent.

ik ga in het vervolg wel met een eigen groep racen dat is tenminste leuker dan dit want afgelopen zaterdag was er echt geen reet aan.
 
het was op zich wel leuk maar we moeten in 1 grote groep blijven rijden en een beetje burnouts maken voor het rijden en een beetje praten en sporten maar als we beginnen te rijden ga dan mee en blijf meerijden en niet ineens stoppen maar het lukt nu wel dus tot zaterdag iig!
 
Originally posted by Phantom@yasuni
het was op zich wel leuk maar we moeten in 1 grote groep blijven rijden en een beetje burnouts maken voor het rijden en een beetje praten en sporten maar als we beginnen te rijden ga dan mee en blijf meerijden en niet ineens stoppen maar het lukt nu wel dus tot zaterdag iig!

zaterdag??? ff meer info graag want ik wil er ook wel weer bij zijn.
 
Back
Top