Nieuwe rukas + lagers = valse lucht pleitos?

BadBoyMe

ex-n00b
mijn scoot trekt 95% zeker valse lucht aan.... hoe krijg je anders 'n sproeier 88 draaiend met enkel 'n technigass next en 'n 17,5 o pde std. cyl? ofwel, daar moe'k vanaf voor ik me Gilardoni Alu70 monteer,....

als ik door de dealer me blokje laat splijten, een nieuw asje (lees: Yamaschi pen 12) en nieuwe lagertjes (lees SKF C4) laat zetten, dan worden toch ook alle pakkingen gelijk vernieuwd? hoe groot is de kans dat dan die valse lucht pleitos is? en als die dan nog steeds sproeier 88 nodig heb, waar kan ik dan naar kijken?

en hoeveel kost mij dat aan montagekosten? 't gaat dus om blokje splijten, schoonmaken, nieuwe krukas+lagers zetten, en de pakkingen verwissellen. en evt. ipv. me std. cylinder gelijk me Gilardoni zetten (kan die mooi meenemen toch?)

hoeveel kost dit aan arbeidsloon? dus exclusief onderdelen?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by bissie

Enne wat je pa betreft: gewoon erop zetten want vaak vinden pappa's het zelf ook wel koel (snelheid).

laten we 't hopen... :) maar me pa kan gelukkig nie brommer rijden (hij heb wat met z'n evenwicht, kan ook nie fietsen)

maar ik vrees dattdie 'm testbank run van me brommie wil zien als die cyl deronder zit (hij heb 'm al gezien) want ik mag 75, en niet hardfer van 'm :)

wel cool als die dat doet ook, testbank run op zijkn kosten :)

en zo nie, financier ik 'm zelf als me brommie af is :D
 
Back
Top