Nieuwe prepay mobiel

Status
Not open for further replies.

CrossRally

Banned
Hoi,

Ik heb momenteel een Sony ericsson T610 en ik zou graag een andere telefoon willen omdat te eerste is de batterij niet helemaal super meer en ten tweede begin ik hekel aan het apparaat te krijgen en ten derde ik bel bijna nooit. Nou moet het niet een zeer duur mobieltje worden.
Ik heb nou vodafone, maar zou daar graag weg willen en het liefste naar HI omdat ik dan 10 euro beltegoed kan kopen i.p.v altijd dat dure 20 euro begin bedrag bij vodafone. Ik zou wel graag willen dat het een leuke toestel is waar ik wel iets mee kan. Waar ik genoeg accessiores voor kan vinden, spelletjes, ringtones... eventueel een radio of mp3 speler... zou hem eventueel ook willen simlock vrij maken. De toetsen moeten niet te klein zijn als met de T610. En het liefst denk ik aan Samsung of nokia.

Wie kan mij een goed mobieltje aanraden die praktisch is en waarmee je veel mee kan doen.
Het moet wel een pre-pay worden want ik zit niet te wachten op abbonements kosten..
Kan ik beter een simlock vrije kopen of de simlock eraf laten halen?
Weet iemand misschien of je bij t-mobiel of orange ook minimaal 10 euro beltegoed kan krijgen?

Ik vraag dit allemaal ondat ik niet zo mobiel gehyped ben en er verder niet zo heel veel van weet.
 
Advertisement - register to remove this

Ik quote mezelf vanaf het vorige topic wat je onnodig opende:

MinaRallyLC said:
Je blijft het volhouden.. 3e keer dat je wat in GC post om snel antwoord te krijgen.
Warned again, volgende keer mag je 2 weken op vakantie.

zoeken, er is een heel telefoon topic, maar het kleine vraagjes topic was dit keer ook geschikt geweest. Banned.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top