Nieuwe Polini ontsteking.. wie weet de voor- en nadelen!

Izimo

SWEETIES!!!
Hallo beste mensen,

Heb laatst een Polini Evo ontsteking besteld in de veronderstelling dat het dus de Selletra versie was, kreeg vanmorgen het pakketje binnen en bleek het dus het nieuwe type te zijn.. Dus die versie met licht erop enzo.
Nu ben ik aan het twijfelen of ik deze moet houden of hem retour te sturen en op zoek te gaan naar de Selletra versie, want volgens mij zijn ze niet meer leverbaar, want iedere webshop verkoopt alleen dit nieuwe type.. wie kan mij vertellen of dit een goede danwel betere ontsteking is, enige voordeel dat ik me bedenk is dat ik nu mn accu bij iedere sprint gewoon bijlaad :P, maargoed mensen brand maar los ;)

En gelieve mensen te reageren die ook verstand van zaken hebben :)
 
Advertisement - register to remove this

Ja , bij de evo rotor ja :P . Maar dat hoeft niet te betekenen dat de selletra van italkit met curve ook die voorontsteking als richtlijn geeft . Je weetniet of ze dezelfde software en curve hebben gebruikt voor beide rotors .
 
Klopt , ik zie verder geen verandering en stiekum hoop ik ook dat hij hetzelfde is . Ik heb goede ervaringen gehad met de oude evo rotor , die in mijn ogen nogsteeds de mooiste reactie op het gas geeft en toch lekker doorloopt .
 
benaneding :P.
ding heeft zich wel bewezen dat ie goed is.
maare deze polini ontsteking is ook goed.
en heeft indd een velle gasreactie.
ik heb hem ook op me straat scooter gehad.
deed het goed.
niet stotteren niks.
 
benaneding :P.
ding heeft zich wel bewezen dat ie goed is.
maare deze polini ontsteking is ook goed.
en heeft indd een velle gasreactie.
ik heb hem ook op me straat scooter gehad.
deed het goed.
niet stotteren niks.

Maarja meelopen met de meute is het ook ;), waarom niet de moeite nemen iets nieuws te proberen?
 
nou kijk je kan wel iets nieuws proberen.
maar het is een aardig bedrag.

300+ euro en dan ff uit testen.
kan je beter je ff goed er in verdiepen.
en dan de beste nemen.
maar die polini kan je gerust nemen.
bij mij deed ie het altijd goed.
 
Back
Top