Nieuwe Parts Shop (juli)

Makker

MHR testrijder
Ik ben druk bezig om een onderdelen shop op te zetten, de laatste paar maanden is er heel veel vraag bij mij naar onderdelen, dus begin ik een shop ! (ik mag geen reklame maken)
Is medio Juli on-line !

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Makker
Ik ben druk bezig om een onderdelen shop op te zetten, de laatste paar maanden is er heel veel vraag bij mij naar onderdelen, dus begin ik een shop ! (ik mag geen reklame maken)
Is medio Juli on-line !

Post dan het adres ff...

grtZ

(Goedkoper is altijd goede zaak he!)

we zullen zien wat het wordt... ben benieuwd, een beetje positieve concurrentie voor de gevestigde internetzaken/postorder zoals Scootparts, Jps en gjb scooterparts is niet slecht...

Ik heb gijs hier al wel over gesproken maar gijs wou eerst geen onderdelen via de site verkopen puur erop zetten en dat je ze bij hem kan op halen.

ahaaa.....:) goed idee!! Als je toch zo goedkoop bent, graag een goedkope Malossie Mhr 50 cc, Multivar sport, hebo koppeling voor een srwww :p :p :p

In ieder geval veel suc6!!;)

Wou ook eens dat doen... leveranciers bonus zeuren dat er niet brommeronderdelen resellen op mijn KvK uitreksel stond. Nu verkoop ik pc onderdelen. Ach ja... scooters, pc's... ze willen allemaal harder, minder warm worden en minder herrie maken :P

Is medio Juli on-line !
Ik heb al ruimte op mijn kappen gereserveerd! ;)
Moeten we het natuurlijk nog wel ff over de prijs hebben, he. :p

Last edited:
Is medio Juli on-line !

Die vraag is er al wat langer hoor... Maar goed idee :) Ga je ook self made uitlaten verkopen :) ?

Back