This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe on-line shop??

"Binnenkort vindt u hier een uitgebreid aanbod met onderdelen en accessoires voor scooters en bromfietsen.

Maak nu alvast een account aan, dan zorgen we dat je zeer binnenkort

een nieuwsbrief en openings aanbieding in je mailbox krijgt !

Let op dit kost niets en verplicht je ook tot niets.

Meld je aan !!!!!!"

En dan: 44535 pageviews sinds vrijdag 16 juli, 2004

Site bestaat dus blijkbaar een maand, maar ze verzenden nog niks ofzo :? Denk dus niet dat iemand er ervaring mee heeft, maar ik vind de naam best wel op die van fast-parts lijken. Is dit dan overgekochte fastparts misschien?
 
mja, dat die 16 juli is aangekocht, zegt niet dat die toen ook online was. Ik heb er iig nog niet van gehoord
 
die prijzen zijn gewoon outdated; gewoon lid worden en als je die mail krijgt opnieuw de prijzen bekijken

en over de looks van de site; is een gratis webwinkel scriptz0r hoe heet het ook alweer.. osCommerce (.nl)
 
Ja maar bijvoorbeeld die plaatjes van Mina Hor.. krijg je die er ook bij dan.. bij het script van die webwinkel? Is iig dezelfde als bij racing-parts.
 
euh neh.. ik woon gewoon in nederland en heb er al meerdere dingen besteld, kost je gewoon 5 euro verzendkosten..