Duidelijk zichtbaar op je foto dat er lucht in de slangen zit.
Ik heb afgelopen weekend ook mijn oliepomp opnieuw moeten aansluiten incl nieuwe slangetjes.
Ik heb het pompje van het blok gehaald, maar wel aangesloten op de olietank.
Toen het asje van de pomp in mn accuboormachien gezet, en hem rustig laten draaien tot er olie uit de uitgangnippels kwam. Toen de slangetjes daarop, en weer draaien tot ook daar olie uitkwam. Toen spruitstuk erop, en draaien tot ook daar olie uitkwam.
Spruitstuk gemonteerd, en nog even laten draaien, en vervolgens oliepomp gemonteerd.
De aandrijving van krukas naar oliepomp is bijzonder langzaam. Veel olie hoeft ie immers niet te geven. Als je gaat kicken tot de slangetjes vol met olie zitten heb je 2 lamme benen, en ben je een dag verder. Je kunt ook gewoon met je hand aan het oliepompje draaien, gaat net zo goed, ben je alleen minder lui dan ik ben
Overigens wel opletter dat je de goeie kant op draait. Dus eerst even kijken welke kant je die as op ziet draaien als je je pomp eraf hebt en dan kicked.
Je hebt hem overigens wel raar aangesloten. 1 van de uitgangen leg je naar de carb, en de ander via een t-stuk naar je spruitstuk. Zo krijgen je lagers, welke hun olie via het spruitstuk krijgen, volgens mij te weinig olie. Ze delen nu samen wat ze normaal ieder voor zich krijgen.
Haal die slang die naar je carb zit los en leg die naar je spruitstuk, en haal dat t-stukje weg. Maak die nippel op je carb dicht (stukje slang erop, omvouwen, en ty-wrap eromheen).
Zii zit het bij mij;
Ik kan ook nergens die 2de gaskabel ontdekken waar je het over hebt...