'Nieuwe' Mbk booster start niet

ALN05

New Member
Ik heb onlangs een nieuwe booster gekocht, deze is direct opgevoerd door een kennis van de persoon bij wie ik deze heb gekocht. Ik ben dan met deze scooter ongeveer 60 km terug naar huis gereden zonder enkel probleem, net toen ik aankwam bij het tankstation was mijn tank leeg dus moest ik een beetje te voet, ik heb dan 98 getankt en kon de scooter daarna nogal moeilijk starten. Uiteindelijk is dit gelukt ik heb dan nog een minuut of 30 rondgereden, opeens kreeg ik problemen met gas geven en viel hij uit, ik heb hem een minuut of 20 later weer opgestart hij liep goed maar de elektrische start werkte amper nog terwijl deze een paar uur geleden perfect werkte, ook viel de scooter na 10 minute weer uit. Ik heb de persoon die deze heeft opgevoerd bericht en hij zij dat hij oververhit is. Nu heb ik deze een week laten staan en ben hem gister weer gaan halen, de elektrische start maakt geluid maar krijgt de scooter niet aan, de lichten en teller verlichting gaan allemaal aan, ook als ik kickstart wertk deze totaal niet meer. Ik hem een minuut of 15 geprobeerd maar kreeg hem niet meer aan, kheb die meneer dan weer bericht en hij zegt dat de cillinder kapot zou zijn maar hoe isdit mogelijk als ik maar+-70 km heb gereden. Alle hulp is welkom aangezien ik geen geld heb voor nieuwe cillinder en absoluut geen idee heb wat het probleem zou kunnen zijn.
Post automatically merged:

Ik weet oprecht niet zoveel over scooter reparaties maar het lijkt mij toch heel sterk dat de cillinder nu al kapot is?

Advertisement - register to remove this

Write your reply...
Back