Ik heb een piaggio Ntt en heb net 3 maanden een nieuwe doppler krukas erin zitten en na een tijdje ermee te hebben gereden bleek ik opeens geen toeren meer te kunnen maken. Ik alles losgemaakt en toen bleek dat de betanding waarmee mijn starterkrans aan mijn krukas zit helemaal weg. Het was helemaal rond gesleten. Ik nieuwe starterkrans gehaald en erop gegooid en alles liep weer perfekt. Na een uur of drie rijden weer hetzelfde probleem. Geen toeren meer kunnen maken en wat bleek weer was die starterkrans van binnen afgesleten en ook het plaatje, de achterkant van mijn vario (die je rolletjes tegenhoud) was ook helemaal rond gesleten, ook daar zaten geen tanden meer op. Nu heb ik zo'n nieuw plaatje gehaald en een nieuwe starterkrans en als ik nu alles monteer zit er 1 mm speling tussen de bout en het plaatje waarop mijn kickstart aangrijpt. Nu heeft die starterkrans wel 1 zijde van mijn krukas een beetje ingesleten maar niet veel en dat hij beetje ingesleten is heeft naar mijn mening geen invloed want het lijkt wel of die krukas 1 mm te lang is. Vraag 1 hoeveel maakt het uit dat die krukas een beetje is ingesleten , dus moet er een nieuwe krukas in of kan ik de vario/startekrans desnoods vastlassen zoals de urkerboys altijd zo blij weten te melden en 2 is hoe kan ik ervoor zorgen dat die speling weggaat en 3 is hoe the fuck kan die speling zijn ontstaan. Iemand wels ervaring met dit soort ongein gehad? Alvast bedankt en tis een beetje vaag verhaal maar als het duidelijker moet moet je het maar effe melden. Greetings Mausbos