Nieuwe Kiesler Pars...

Ultimate Area said:
ok hier zijn ze:

foto's


edit// wat een kk gekut met die tering fotos,

kap moet nog wit gespoten worden, hij was daar niet in leverbaar...


het kapje zelf is wel mooi.. maar ik vind het dus totaaaaal niet bij een runner passen, en hij komt ook niet mooi overeen met het dmp licht.. vind het egt zonde maarja.. ieder zn smaak togg :D
 
zit nogsteeds te wachten op de runner spatborden.. die van kiesler dan want die van DMP vind ik niet mooi.. weet iemand missch of ze ondertussen al ergens leverbaar zijn? of wanneer ze dat worden?

edit: hebje de underseat er al onder? ;)
 
ik vond nog twee fotootjes van het Kiesler spul voor de nwe SR factory (gemonteerd)
sr50rg.jpg


sr50rsg.jpg
 
Verschrikkelijk 8P
vind de scooter zelf al helemaal niks en dit geeft em nou niks waarvan k denk.. das al beter.
Lelijk..
 
hartstikke leuk die site en handig... (kopie alla euroscooters :rolleyes: )

alleen... als je een bestelling maakt dan krijg je een bevestigingsmail maar daar staat zowel geen adres als rekeningnummer op waar je geld naar moet overmaken... :X
oftewel je kan daar op dit moment ook niks bestellen tenzij het om rembours gaat.
beetje vreemd dat er nergens een adres,rek.nummer of telefoonnummer staat...:?
 
CiRox said:
hartstikke leuk die site en handig... (kopie alla euroscooters :rolleyes: )

Je kan een pakket downloaden van een webshop, euroscooters, speedparts, j&r motoren, ... hebben ze daar allemaal in gemaakt.

Overigens zou je dom zijn moest je geld geven aan een speciaal pakket voor webshop als je hem gratis kan downloaden.

vind het overigens wel heel lame van euroscooters dat ze geen link laten staan 'powered by ...'

Die nieuwe sr is vet, met die kiesler kappen is hij ook wel vet.
alhoewel gewoon strak ook wel vet is denk ik
 
k zeg al niks meer...:X
zoveel weet k nouw ook weer niet van computers... :P

edit: om toch ontopic te blijven...
de onderkap vind k erg vet! maar de monoseat vind k toch ietsje minder, het word een beetje eentonig als er 2 'dezelfde' roostertjes bij elkaar zitten...
maar verder voor de sr, hoe strakker hoe mooier... :~
 
Back
Top