This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe Kiesler Pars...

Razma

Well-Known Member
aardig bezig daar in duitsland !

monoseat voor nw type SR


underseat voor nw type SR


Runner underseat


Runner voorspatbord


Runner achterspatbord


Aerox nwe monoseat
 
Ziet er allemaal erg netjes uit en eindelijk weer eens wat optische dingen voor runner
Zijn ze al ergens te koop? zo ja waar?
 
Razma said:
aardig bezig daar in duitsland !
Jammer dat ze zo damn traag zijn mt sommige dinge :X

IK heb de adaptor voor Peug ook al gezien.. (voor de Kiesler Aeroxvelg)
Is ook netjes :love:
 
Erg nice allemaal

weet alleen niet wat ik me moet voorstellen bij die nieuwe monoseat van sr
maja ieder ze ding.


greetz
 
Vandaag bij v/d kruijs geweest, mike kreeg een aantal van deze dingen net binnen
Ook een nieuw soort kickpedaal van stage6 en een gelagerde zwarte remschijf van stage 6 die underseats dan en nog veel meer
 
Ziet er goed uit. Beter passen die dingen een keer fatsoenlijk
Hoe werkt die monoseat voor de SR trouwens? Gaat die over het duoseat gedeelte van je originele zadel heen ofzo?
 
leuke monoseat
maar dit stond al een paar maanden op hun site
 
Weet iemand al of/wanneer deze verkrijgbaar zullen zijn (en tegen welke prijs) hier in nederland?

(gaat hier om het runner achterspatbord)
 
zal wel weer fucking duur zijn, en je moet dan zelf ook nog bewerken :S
maar het ziet er allemaal mooi uit heur
 
Ritchi said:
Ziet er allemaal erg netjes uit en eindelijk weer eens wat optische dingen voor runner
Zijn ze al ergens te koop? zo ja waar?
`

Wanneer komt er iets voor NRG
Runner is al genoeg
 
idd, maat van me die heeft er een ijzere plaat onderhangen als monoseat, okej, voor een phantom F12 is niet veel verkrijgbaar, en dan is dat ijzer nog niet egt mooi,, maar goed, altijd beter als een gapend gat....
 
Tom. said:
Vandaag bij v/d kruijs geweest, mike kreeg een aantal van deze dingen net binnen
Ook een nieuw soort kickpedaal van stage6 en een gelagerde zwarte remschijf van stage 6 die underseats dan en nog veel meer

wat wil je lageren bij een remschijf?