Nieuwe kiesler mono

Martijn.

Well-Known Member
he mensen, ik heb dus de nieuwe mono van kiesler op mijn straat rox. Pasvorm is opzicht best mooi, en sluit mooi aan op de kappen. Maar bij mijn tankdop zit die niet goed, de dop sluit nu niet goed af. Meer mensen die er last van hebben?
 
Advertisement - register to remove this

Welke heb jij? Ik heb de Kiesler Evo, en die past opzich wel goed,, klein beetje aanpassen aan de bevesegingspunten en ook de tankdop..
 
jtoqp4.jpg


Die heb ik dus. Als engiste wat je moet doen is de beugel waar de passagier op zit verwijderen. Maar het beste wat je met die beugel kan doen is de flex er in zetten, omdat hij ook je tank vasthoud. Dus ik zou zeggen: flex de ronding van die beugel er af. Kijk mijn project pagina en dan helemaal onderaan in men 1ste post.
 
ProjectRox said:
jtoqp4.jpg


Die heb ik dus. Als engiste wat je moet doen is de beugel waar de passagier op zit verwijderen. Maar het beste wat je met die beugel kan doen is de flex er in zetten, omdat hij ook je tank vasthoud. Dus ik zou zeggen: flex de ronding van die beugel er af. Kijk mijn project pagina en dan helemaal onderaan in men 1ste post.


ff offtopic maar wie maakt die underseat ook alweer?, en waar is die te koop
 
Dat is een underseat van Kiesler ja, en die werden tot voor kort bij euroscooters.nl verkocht..

Helaas zijn nu al een tijdje niet meer leverbaar. :'(
 
Ik had ze een mail gestuurt omdat iemand in men MSN lijst die had besteld bij euroscooters maar kon em nergens vinden. Dus had ze een mail gestuurt. ze zouden ze weer online zetten want ze hadden nog 2 maar die waren beschadigd. Maar mijntes was niet beschadigd. Heb hem voor een spotprijs gekocht en geen schade :). Die andere is blijkbaar ook verkocht want ze maken ze niet meer zijden ze. Speed-Parts had ze ook maar nu niet meer.

Ff ontopic: je moet echt die beugel bewerken zodat je monoseat past. Was hier wel het geval. En moest ook nog eens puntjes van die beugel er af zagen waar je normaal die rubberen seat aanvast moet schroefen anders paste men kiesler zijscherm ook nog niet eens.
 
Kiesler staat zowiezo nu niet echt bekend om de perfecte pasvorm :)
Verder is t natuurlijk logisch dat je moet kijken of er geen parts in de weg zitten.
Eventueel iets dat afgeeft @ binnenkant kap smeren, kap proberen te monteren, en vervolgens kijken waar het goedje achter gelaten is ;)
 
Back
Top