This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe functionaliteit: Zelf Users bannen

Status
Not open for further replies.

Bas

Administrator
Staff member
Beste bezoekers,

iedereen kent het gevoel op een forum dat je soms zou willen dat je zelf de controle hebt om een andere user te bannen. Door de verhuizing naar de nieuwe server kunnen wij met blijdschap melden dat dit eindelijk mogelijk is.
Je kan volledig anoniem (alleen door de crew te zien) een andere user bannen als je vindt dat hij zich niet aan de regels houdt.

Er zijn natuurlijk wel wat spelregels, ga mensen niet onnodig bannen, en je kan iemand maar maximaal 30 dagen bannen. Ik hoop dat dit een nuttige toevoeging wordt voor het forum

Wie nieuwsgierig is kan het altijd op een oud account proberen van iemand, we zullen hier de 1e week geen aktie op ondernemen. Mocht de tool uiteindelijk niet goed werken, dan gaan we verder kijken of dit op een andere manier kan.

Succes!

de Crew.

Last edited:
trouwens, de crew is uitgesloten van bannen Om de verleiding voor mensen niet te groot te maken Je mag het altijd proberen

Mwah, de gemiddelde gebruiker is toch volwassen genoeg om te bepalen of iemand een ban waard is. Waarschijnlijk kunnen ze het wel controleren.

Ik vind het wel een coole update

Dit is misschien wel een goede oplossing voor het verzieken van topics. Goed dat je zelf het aantal dagen kan bepalen!

edit; ja is dit geen grap omdat het vandaag bekend wordt

Kheb toch niks te doen, ff het hele forum bannen Daarna ga ik denk ik een functie inbouwen om zelf crewleden aan te stellen etc....

Weinig kans dat dit echt is, lijkt me wel lachen btw, lekker nutteloze mensen bannen:W

Iig jullie ook fijne 1 April:*

gdv, vul je 1 april in bij het venster, klik je, gebeurt er niks, klik je nog is, doet ie het 2 x waardoor ik mezelf 3 dagen ban.

Leuk idee alleen laag van niveau om er verder niks aan te doen.

Unban me nou maar op me eige account want ik moet in het SBO Crew deel.

Niek @ nieuw account :+

Iedereen die gebanned is moet gewoon zun coockie's verwijderen, nieuw account aanmaken. Gaan de bans er snel genoeg af.

Goh, ik dacht leuke grap maar toch even kijken wat je precies te zien krijgt.

Word je dus zelf gebanned voor de tijd die je insteld.

PuttenSR @ Jorrrox's account

Unban me trouwens nu maar weer

Had mezelf ook gebanned voor 4 dagen, maar kon er 5 minuten later via een omweg weer op , drukte op "email ons" en toen op prive berichten, of het was puur toeval

Status
Not open for further replies.