Ik heb met men Kymco Kpipe zelf rustig aangedaan na alles nieuw was. elke 100 km ging hij soepeler rijden en kon hij meer aan. een kop hoef je niet echt in te rijden alleen rustig ff warm laten draaien en gaan.je voelt en hoort wel dat je net iets te ver gaat. Dit door sneller tikken van de kleppen. Bijvoorbeeld: je rijd rustig 10 km lang 45.Daarna hoor je de kleppen langzaam aan luider worden, Dat is normaal. Ga je binnen 5 minuten harder rijden tikken ze sneller. Dan beter ff een tandje terug. Dan is er geen probleem maar zetten ze sneller uit door de warmte. Dan ga je gewoon wat kalmer rijden. Bij een 2 takt komt het nauwer dan een 4takt.(sommigen zeggen dat t niks uit maakt maar die rijden een 70cc welke van een merk is welke alles al goed heeft afgewerkt en je sneller kan belasten)dit geld echt niet voor elke cilinder. Eigenlijk moet je het aanvoelen. Je voelt aan of jou blok op dit moment dit aankan, Door geluid en door gevoel. Ik hoorde en voelde al gauw dat mijn k-pipe meer kon hebben. dat komt door afstelling en door de kwaliteit van de gebruikte onderdelen. Ik kocht alleen exclusief originele delen en daardoor kon ik er meer van vragen omdat de delen ervan af fabriek zijn en gelijk staan na montage als inrijden van een nieuwe brommer