nieuwe cilinder onder zenith met yasuni

hutmannetje

Well-Known Member
keb hier een snor zenith met een yasuni uitlaat eronder.(begin neit dat het gevaarlijk is zonder helm) Deze rijdt nu op teller 65. Nu wil ik er een andere cilinder eronder zetten. Wat is nu een leuke cilinder hiervoor?? ik heb geen zin om andere dingen aan te passen(alles is dus nog orgineel :) )
Verder wil ik weten wat ik ongeveer zal rijden met een standaard 50 cc en een 70cc.

Advertisement - register to remove this

Er is geen standaard 70 cc :)

Je bedoelt een standaard brom-cilinder ?

Ik vind een snor-cil en een Yasuni (r of z ?) en dan 65 teller al redelijk hard hoor!

Mja, iets waarbij je amper iets hoeft aan te passen..is je standaard cilinder (alu) laten tunen...daar zijn al leuke snelheden mee te halen...

Ik zou in ieder geval niet beginnen aan een malossi 50 giet of iets dergelijks want dat is echt zonde van je geld!

er is volgus mij helemaal geen verschil in snor of brom cilinder...

ligt gewoon aan de diameter van de uitlaatpijp,
dus cil van een snor is prcs hetzelfde als van een brom alleen door het extreem dunne pijpe van de uitlaat extreem begrensd

In een zenith snor ziten 14 grams rollertjes :O

Enne een dr 70 zou wel leuk zijn op een zenith

er is wel verschil bij een snor of een brommer zenith?? een vriend had ook een snorder met een bromblokje eronder en die reed toch een stuk sneller als me(met dezelfde uitlaat) totdat die een boompje tegekwam.

Verder zitten er al lichtere rollertjes in.
Ik wil me standaard blokje niet tunen, want als het me niet bevalt, wil ik wel weer terug naar me orgineel en ik heb geen verstand van cilinders tunen.

Back