Nieuw project hulp!!

Mart.h

New Member
Hallo allemaal,
ik wil een nieuw project gaan doen ik zit zelf een beetje in de hoek van een 2 takt piaggio blok te zoeken. Ik vond zelf een 2 takt Vespa 70cc met terugloop er onder wel geinig klinken. hebben jullie misschien suggesties voor iets leuks en wellicht dat er mensen zijn met een soort gelijke motorische setup die wat kunnen vertellen er over. Advies over een goeie cilinder die betrouwbaar en snel is is ook welkom :) hoor graag wat leuke ideetjes en setupjes voorbij komen.
 
Advertisement - register to remove this

Klinkt leuk!

Het grootste punt is toch het budget, je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
Ik heb een Runner met DR70 en een Yasuni R en polini koppeling. Had rond de 9pk en reed wel lekker vond ik
 
het budget is ongeveer 2000 euro voor het hele project daar kun je volgens mij wel wat leuks van bouwen toch ? Overigens komt de inspiratie van de vespa s mhr 70cc van joey schaar dat is me toch een mooi ding maar daar zitten veel hogere kosten aan natuurlijk. ik ben blij als de scooter 100 loopt en gewoon veel trekkracht heeft dat vanaf stilstand het moeilijk word om het wiel omlaag te houden. Wat hebt ik daarvoor nodig denken jullie ? ik wil sowieso iets met een terugloop zag al een mallosi sport en stage 6 streetrace voorbij komen. Een mhr replica wordt misschien wat prijzig weet iemand misschien het performance verschil tussen een mallosi sport en mhr replica ?
 
het budget is ongeveer 2000 euro voor het hele project daar kun je volgens mij wel wat leuks van bouwen toch ? Overigens komt de inspiratie van de vespa s mhr 70cc van joey schaar dat is me toch een mooi ding maar daar zitten veel hogere kosten aan natuurlijk. ik ben blij als de scooter 100 loopt en gewoon veel trekkracht heeft dat vanaf stilstand het moeilijk word om het wiel omlaag te houden. Wat hebt ik daarvoor nodig denken jullie ? ik wil sowieso iets met een terugloop zag al een mallosi sport en stage 6 streetrace voorbij komen. Een mhr replica wordt misschien wat prijzig weet iemand misschien het performance verschil tussen een mallosi sport en mhr replica ?

pak gewoon een ouder model aerox en gooi daar een 70cc onder of 80cc
 
Back
Top