Onbegrensen ook?Injectie sneller maken? Heel veel succes.
Als je iets wil hebben wat je simpel wat sneller kan maken moet je iets anders kopen. Injectie moet je gewoon met rust laten.
Kijk, daar heb ik wat aan. Thanks! Kun je er misschien eentje doorsturen?Als je de begrenzing er af wil hebben moet je een andere ecu kopen.
Ik weet dat joey schaar zulke video's op zijn kanaal heeft voor opvoeren van injectie. Meschien is dat wat?Hallo Allemaal,
Ik heb eerder een post geplaatst, waarschijnlijk te weinig info gegeven want ik kreeg geen response.
Ik heb een aantal weken geleden een scooter gekocht. Dit blijkt zoals jullie het noemen een ‘chineesje’ te zijn. Hij rijdt lekker en ziet er goed uit. Dus wat mij betreft prima. Nu ben ik me een beetje gaan verdiepen in opvoeren en tweaken van scooters.
Basis info:
Merk: Gusite
Model: GST50QT-2
Bouwjaar: 2024
Kilometerstand: 1066km
Max snelheid: 45
Ik wil de snelheid wat omhoog schroeven, en het comfort wat verbeteren. Ik merk dat het begrenzen de scooter niet ten goede komt.
Nu heb ik wat hulp nodig met het identificeren van onderdelen, en ik zou graag geadviseerd willen worden op hoe een euro 5 scooter op te voeren.
Ik heb foto’s genomen. Wellicht dat het zo beter is.
In een van de foto’s is een kabel omcirceld. Deze kabel kan los gemaakt worden. Mijn scooter kan dan hoger in toeren komen. Maar dan gaat mijn scooter enkele momenten stotteren en gaat het motorlampje aan.
Alvast bedankt!
daar gaat mijn link naartoeMail of bel chinascooteronderdelen.nl of kijk op hun website.
Klopt ik weet dat het alleen vespa en piaggio is maar gaat om het idee. Ik weet dat bij kymco euro 4 en 5 injectie gewoon via de ecu gaat (de meeste dan)Joey Schaar doet alleen vespa/piaggio dus daar heb je niet bijster veel aan. Volgens mij hebben de meeste Chinese scooters een sensor tegen het koppelingshuis die de snelheid van de nokjes bepaalt en daardoor de snelheid weet en begrenst. Ik geloof dat mensen die nokjes op het koppelingshuis gewoon vlak slijpen zodat die sensor ze niet meer herkent en de snelheid hoger komt te liggen. Of dir bij euro 5 ook zo werkt durf ik niet te zeggen, mijn ervaring met dit type scooters is vrij beperkt. Vooral niet zomaar gaan slijpen dus totdat iemand die er meer ervaring mee heeft op je post gereageerd heeft haha
Alle injectie werkt met ecuKlopt ik weet dat het alleen vespa en piaggio is maar gaat om het idee. Ik weet dat bij kymco euro 4 en 5 injectie gewoon via de ecu gaat (de meeste dan)
Dat weet ik. Maar ik bedoel de begrenzing.Alle injectie werkt met ecu
zucht*: de begrenzing zit daar ìn de ECU..Dat weet ik. Maar ik bedoel de begrenzing.
Nogmaals dat weet ik.zucht*: de begrenzing zit daar ìn de ECU..