je moet ook kijken naar de km stand van een scooter, die zegt meer dan hoe de scooter er zelf uit ziet.
tussen de 15dz en de 20dz km moet je all snel aan revisie van belangrijke onderdelen gaan denken.
en dan koop je b.v een scooter met 17 dz km op de teller voor een leuk prijsje en dan rij je net 2 maanden lekker en beginnen de problemen.
en dan ben je veel verder van huis, reperatie kosten ( onderdelen vallen wel meej maar als je er zelf niks van snapt kost het je toch 40 euro per uur bij een dealer)
ik zou zelf naar een leuke scooter kijken, maar zou wel de volgende eisen stellen
minder dan 10dz km gelopen
niet all tegroote lak schade
geen speling op het voor of achter wiel
geen speling op het ballhoofd ( dat kan je merken door op de scooter te gaan zitten en vor voorrem in knijpen en de scooter naar voren en acter duwen, en als je dan een tik in het stuur voelt is het niet goed)
kijken of alle lichten het doen
en of alle sleutels er bij zitten en alle slotjes het wel goed doen
kijk of er geen ernstige beschadigingen op de volgende delen zitten, voorvork, carterdeksel, achterveer, uiteinde van de remhandels, want dit kan allemaal door schuivers, omvallen, ongelukken gekomen zijn. en niet iedreen verteld dat er altijd bij