Quad Sjezer said:
* Let op rare setups; een ventje dat beweerd dat hij altijd standaard/standaard onbegrensd heeft rondgereden, maar z’n scooter wel heeft voorzien van een MHR Overrange hoef je natuurlijk niet te geloven. Ook mensen die standaard onbegrensd een andere koppeling kopen hoef je niet te geloven…
MHR overrange is een overbrenging achter je carterdeksel waarmee je alleen met een beukende setup mee (kan) rijden, heeft met paardenkrachtjes temakenMrSelected said:Kijk, de search functie is toch zo een geweldige uitvinding die helaas door een heel laag percentage van de newbies wordt gebruikt.
HMR Overrange? Is dat een versnellingsbak?
MrSelected said:Als ik het dus goed begrijp zijn er verschillende scooters (merken/types) met hetzelfde motorblok? :S
haha jij ok al foutJz. said:Zijn er idd, maar er zijn ook veel types met een ander blok, denk aan verticaal AC e.d. .. Beste blokken zijn imo Pia LC en mina hori LC ..
MrSelected said:Er zit ook nog echt een filosofie aan vast.Ik ben nu in ieder geval een stuk wijzer. Ik ga de scooter gewoon voor dagelijks woon-school verkeer gebruiken, dus ik weet niet of ik hem echt ga opvoeren. 70 km p/h is hard genoeg. (vaak toch alleen de begrenzer eruit?). Ik woon in A'dam, zijn de controle's hier niet frequenter dan elders?
Aeroxjes zijn echt ongekend populair, dat weet ik wel. :]
franky said:o je woont in amsterdamvlak om de hoek
koop dan zeker een stevig iets wat een stoot kan hebben
iedereen fikkert zn fiets gewoo maar neer en scooers worden (atans in amsterdam sloten,heb ik ervaring)aan de lopende band gestolen
een minder intressant model of een puch zijn dan juist goede keuzes
spuit hem in een soort stationsfietslook zodat hij totaal onintressant is en je zult er jarenlang plezier van hebben
en je kunt beter hard optrekken en netaan 60 halen in amsterdam
ben je sneller en het scheelt bekeurigen