This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuw Forum

vage shit

admin ik als ik op dit forum kom heb ik meestal eerst t oude forum en dan als ik maar genoeg topics open komt eindelijk de nieuwe versie naar boven

wat te doen

mail me ffe voordat ik deze topic ook kwijt ben : Peter@magic.fol.nl

Re: wel geinig ja

Originally posted by Enrico@nrg
Maar ik baal ervan dat ik nog "member" ben, ik ben ondertussen toch wel senior member, maar ja das omdat ik nieuwe naam heb denk ik...

dan maak je er toch zelf Senior member van

Ziet er netjes uit....

Maaruh, wie verdient er hier credits voor de levering van dit mooie vbulletin...?

Re: beter

Originally posted by SRally
Ik vind het stukken beter. Veel meer en betere opties en het gaat nu veel sneller bij mij.

ga alstjeblieft WEG met die kleurtjes in je sign!

ennuh kan het aantal posts per pagina niet op 1000000 ofzo? ik heb liever een lange pagina dan 10 korte

verder is het wel een vooruitgang en ik EIS een 8) smiley

Originally posted by krizzz
OI

ut is VEEl betur...

hoe kan ik alleen zo'n plaatje onder me nick krijgen?

of is dat alleen voor EVIL admins weggelegd?

user cp --> options --> change avatar --> 60*60 pixels

Coool

Echt een cool forum,maar beetje drukjes maar dat went wel!

Enne ik zou er nog een forum bij plaatsen een forum voor de onzin dingen of dingen die je graag te vertellen hebt zo wordt het iets overzichtelijker dan dat je alles in gc zet
maar verder mijn complimenten hoor ziet er mooi uit

greetz

Re: Coool

vrieskist... de popupthingie werkt niet bij PM

PIN: niet jij, dit is een andere

Ruud: je kan post per pagina zelf instellen tot max 50 ofzo

Onzinforum denk ik nog over na

Iemand zei ook iets over dat ie nog steeds het oude forum zag. Klopt, komt het domein nog niet is overgeschakeld, dus dan linkt ie eerst naar oude forum, waar ik een code in heb gezegt dat ie automatisch naar dit forum gaat.

Gebruik anders deze link voortaan: http://213.196.35.83/forum/index.php

Tijd ga ik nu omzetten

Nog meer vragen?

Ps jongens, dat in kleurtjes replien vind ik een beetje zuigen

ja 40 maar kan niet gewoon alles op 1 pagina kiezen dus? damn en ik w8 wel ff op interNIC voor domein