Nieuw Forum

ja ik vind het er best mooier op geworden alleen moet nog erreg wennen al die opties enzo (ja ligt aan mij hoor, ben niet zo handig met PC s ) maar hoe ken ik ook zo'n fototje onder me naam krijgen????

laturs Raymon

?

Wie de fuck is Daantje dan? Nog nooit een reply van gezien:)
Raymon_K, check edit options in je user cp menu. Link naar user cp menu staat boven in beeld. In je options kun je info over avatar krijgen en dan 1 selecteren.

Re: Re: Re: oke

Originally posted by Gijshouwen

hahahaha :D :D :D :D :D :D

sorry maar dat moest er ff uit

P.S. en Daantje70MHR dan? :confused:

Hij is niet bezet, maar Freez wil me gewoon niet Daantje laten heten.
Ik moet de consequenties maar aanvaarden...

Greetz

Evil Freez??

Originally posted by Daanje
Hij is niet bezet, maar Freez wil me gewoon niet Daantje laten heten. Ik moet de consequenties maar aanvaarden...
Greetz

hehe Freez is dus echt een "evil adje" :(

P.S. dit is een hele vette optie:
"Report this post to a moderator"

whooo, het is idd wel een verbetering. superveel opties. ook in het reply veld.

alleen is het een beetje heel erg DRUK aan je ogen. misschien kan je die oranje balk eruit gooien, zal wel schelen denk ik. die was er op het oude forum wel al, maar volgens mij is dat beter.
maar het totaal is wel cool

greetz

wuhuuuuuwwww dat ff schrikken d8 dat mn pc kreste (as usuall) krijg ik ineens dit nwe forum voor mn kiezen wel koel hoor mensen
Greetz from |\/| (()) |< |_| |\/|

OI

ut is VEEl betur...

hoe kan ik alleen zo'n plaatje onder me nick krijgen?

of is dat alleen voor EVIL admins weggelegd?

Last edited:
:D Mooi zo dat iedereen er over het algemeen tevreden mee is.

Deze server is retesnel zoals jullie wel gemerkt zullen hebben.

Vbulletin is idd even wennen, maar je zult snel genoeg zien dat bijna alle opties zeer nuttig zijn.

De rest kan door Freezerator zo worden uitgeschakeld.

Veel plezier met dit forum.

mzzl....:cool:

best wel kewl forum ja, maar om mijn buddy list ff aan te vullen (alleen de gasten die ik goed ken vanaf het begin staan erop) ben ik door members gescrolled........... so, wat staan daar een hoop gasten die 10 keer iets gezegd hebben en daarna nix meer, ik ben ervoor om iets te verzinnen zodat je kan zien wie nog actief is, dan zijn er FLINK minder members en wordt het forum meer geordend.......

ow, ook leuk: sta in top 10 van posters :p

wel geinig ja

Is wel weer wat anders ja...

Maar ik baal ervan dat ik nog "member" ben, ik ben ondertussen toch wel senior member, maar ja das omdat ik nieuwe naam heb denk ik...

Last edited:
Jah hallow hallow hallow

ehmz wie wil ff snellie vertelle hoe de fuk je een pic onder je naaaaaaam kan zette?

HALLOWWWWWWWWWWWW!!!
ben geen panda hoor :)

Back