WilfredLX504T
New Member
Hallo,
Na uren zoeken, meten en onderdelen vervangen is mijn laatste hoop de antwoorden op dit forum. Ik zit met een elektrisch op mijn Vespa LX50 4T, zodra ik hem op contact zet is er niets aan de hand en werkt alles goed. Maar zodra ik de motor start stijgt mijn brandstofmeter naar maximaal (altijd een volle tank is dan wel ok) half dashverlichting (rechts) gaat uit, richtingaanwijzer naar rechts brand continu en het "groot licht" lampje gaat branden. Als ik hem op groot licht zet gaat ie juist uit. Mijn knipperlicht rechts werkt nog wel gewoon als ik hem bedien, alleen op het dash knippert hij dan van vaag naar fel. Als ik de spanningsregelaar los haal en de motor start werkt de brandstof meter wel goed, maar heb dan geen verlichinting
Heb onderhand de volgende onderdelen vervangen: Spanningsregelaar, knipperlichtschakelaar, contactblokje achter contactslot en het vliegwiel + stator.
Ideeën???? Ik zie de reacties wel tegemoet, alvast bedankt
Na uren zoeken, meten en onderdelen vervangen is mijn laatste hoop de antwoorden op dit forum. Ik zit met een elektrisch op mijn Vespa LX50 4T, zodra ik hem op contact zet is er niets aan de hand en werkt alles goed. Maar zodra ik de motor start stijgt mijn brandstofmeter naar maximaal (altijd een volle tank is dan wel ok) half dashverlichting (rechts) gaat uit, richtingaanwijzer naar rechts brand continu en het "groot licht" lampje gaat branden. Als ik hem op groot licht zet gaat ie juist uit. Mijn knipperlicht rechts werkt nog wel gewoon als ik hem bedien, alleen op het dash knippert hij dan van vaag naar fel. Als ik de spanningsregelaar los haal en de motor start werkt de brandstof meter wel goed, maar heb dan geen verlichinting
Heb onderhand de volgende onderdelen vervangen: Spanningsregelaar, knipperlichtschakelaar, contactblokje achter contactslot en het vliegwiel + stator.
Ideeën???? Ik zie de reacties wel tegemoet, alvast bedankt