Sjors@Area
Oldschool
heej,
ik weet het niet meer :?.
ik ben al een tijdje beetje bezig met afstellen enzo.. Eerst was het probleem dat me scoot goed optrok als die van de koppeling af was maar als die eenmaal warm was begon die pas toeren te maken bij de 40/50 en dan ging die wel lekker.
maar toen ging er een andere koppeling in (malossi flyclutch), ook gelijk een malossi ventilvar erin gezet en het clipje van me gasnaald (w7) omhoog gezet omdat ik dacht dat hij aan het begin te veel mengsel kreeg.
Maar nu ik dit gedaan heb komt hij helemaal niet meer op toeren. naja, alleen als je hem start en hij is van de koppeling af dat maakt tie toeren maar valt tie vanzelf weer terug. daarna niets meer... top ligt nu rond de 50 :?
kheb net ook al een strakkere drukveer geprobeert maar dit mocht ook niet baten
mijn setup:
Rooie top
Nardo
21mm inc. W7 gasnaald
mallossi multivar icm. ventilvar
malossi flyclutch
afstelling:
sproeier 90
4.0 gram rollen
malossi rood drukveer (was net nog geel maar dat was ook niet goed)
bvd,
Sjors
ik weet het niet meer :?.
ik ben al een tijdje beetje bezig met afstellen enzo.. Eerst was het probleem dat me scoot goed optrok als die van de koppeling af was maar als die eenmaal warm was begon die pas toeren te maken bij de 40/50 en dan ging die wel lekker.
maar toen ging er een andere koppeling in (malossi flyclutch), ook gelijk een malossi ventilvar erin gezet en het clipje van me gasnaald (w7) omhoog gezet omdat ik dacht dat hij aan het begin te veel mengsel kreeg.
Maar nu ik dit gedaan heb komt hij helemaal niet meer op toeren. naja, alleen als je hem start en hij is van de koppeling af dat maakt tie toeren maar valt tie vanzelf weer terug. daarna niets meer... top ligt nu rond de 50 :?
kheb net ook al een strakkere drukveer geprobeert maar dit mocht ook niet baten
mijn setup:
Rooie top
Nardo
21mm inc. W7 gasnaald
mallossi multivar icm. ventilvar
malossi flyclutch
afstelling:
sproeier 90
4.0 gram rollen
malossi rood drukveer (was net nog geel maar dat was ook niet goed)
bvd,
Sjors