niet af te stelle

Scarrie

ScaR ?
kben nou nog steeds aant kutte met mn DR70, ik krijg dat ding maar niet afgesteld, met luchtfilterbuisje dr uit heb ik nu sproeier 90 erin zitte, als hij koud is stottert hij kei erg en moet je ff volgas rije en laterna pakt ie um dan, als ie warm is en je gaat langzaam rije stottert ie ook un beetje.

kheb sproeier 94 er ook al in gezet alleen dan is de bougie un stuk zwarter, nu met 90 is ie mooi bruin..
kheb de gasnaald al op verschillende stande gezet maar niks werkt..

kheb van iemand laatst gehore te krege dat je beter un w7 gasnaald in 19mm dellorto kunt zette om dat de ori. gasnaald te dik is en dus te weinig benzine doorlaat....

heeft iemand un id hoe ik hem afgesteld krijg want kword dr eg gek van
 
Advertisement - register to remove this

dat van die w7 naald is gelul want hij moet gewoon goed lopen met je std. naald.
Iig. op welke stand staat de gasnaald nu dan en zal je deze dan niet even centraal in het midden zetten..
staat je luchtschroef voldoende 1,5 slag open :)
heb je al gecheckt of je membaan kleppen heel zijn "igg geen valse lucht"
laat sproeier 90 erin zitten check dit ff na trap hem aan rijd ff een stukje en lees dan de bougie ff uit wat het pcies vernaderd heeft..

Succes :)
 
en als je het dan egt niet kan, bel dan een tuning bedrijf en mik em op de testbank. dat lukt namelijk altijd. maar dan moet je niet gaan banken voor de pk's want das wel een lachertje met een dr70


greets
 
en heb je ook al kleiner dan 90 geprobeerd?

met de std naald moet ie gewoon willen lopen..

als je er gewoon niet uit komt raad ik je aan om er een 17,5 op te zetten , veel makkelijker af te stellen en loopt niks anders
 
Rene said:
dat van die w7 naald is gelul want hij moet gewoon goed lopen met je std. naald.
Iig. op welke stand staat de gasnaald nu dan en zal je deze dan niet even centraal in het midden zetten..
staat je luchtschroef voldoende 1,5 slag open :)
heb je al gecheckt of je membaan kleppen heel zijn "igg geen valse lucht"
laat sproeier 90 erin zitten check dit ff na trap hem aan rijd ff een stukje en lees dan de bougie ff uit wat het pcies vernaderd heeft..

Succes :)

kheb de gasnaald nu op de laagste stand staan, omdat ie ut met de middelste net zo kut deej, luchtschroef staat 1,5 slag open, membraan klepjes zijn nog heel, en de bougie word ietsiepietsie te donker, beetje donkerbruin dus
 
Als je hem egt niet afgesteld krijgt, lijkt mij bougie die niet meer 100% is heb vaak zat meegemaakt dat ik het niet meer wist en draaide er een nieuwe in en deed het meteen weer perfect. Of is je squis niet te groot?
 
dat niet alleen ,maar zet je bijv. de squish op 0,4/0,5 dan loopt ie op top gewoon minder en zal de levensduur van je drijfstang aanzienlijk verkorten. daarom zet ik meestal alle cilinders op 0,7
 
melf #50 said:
dat niet alleen ,maar zet je bijv. de squish op 0,4/0,5 dan loopt ie op top gewoon minder en zal de levensduur van je drijfstang aanzienlijk verkorten. daarom zet ik meestal alle cilinders op 0,7

kheb er zoon dunne pakking tussen, die je bij de malossi mhr50 kreeg, als ik mn kop er af haal, komt mijn zuiger egt NET niet tot de rand... misschien dat ie te klein is??

bougie is btw ook goed, vmorge nieuwe in gedaan, kheb ook de carb schoongemaakt, en sproeier 88 erin gedaan, nu rijd ie iets beter en stottert ie wat minder, ff kijke of er misschien nog kleiner in moet ofzo
 
melf #50 said:
squish afstellen kun je simpel doen door een stukje tin tussen de zuiger en kop te doen en ef ronddraaien en dan het geplette stukje opmeten.

maar btw, een vriend van mij kreeg de 19mm iig niet afgesteld met de originele gasnaald, met de w7 naald ging dit wel, omdat deze meer benzine doorliet, dus wat makkelijker af te stelle.
kdenk tog dat er echt wel wat waarheid inzit...

maar kan squish veel uitmake, als die bijv. op o.6 staat ofzo, want je kunt um ut beste op \0.7 of 0.8 zette met 70 voor straat ofniet?
 
melf #50 said:
kan wel maar dan is je meting niet zo betrouwbaar..

een andere naald is opzich niet nodig , je kunt het proberen met een andere naald

maar dat stukje tin is dat tog niet overal even plat?? vanwege de kop

welk stukje moet je dan mete, ut dikste??
 
de squisrand loopt evenwijdig met de zuiger , zelfde radius , dat stuk word geplet , ongeveer in het midden meten ..

je moet btw de tin van spoelpoort naar spoelpoort leggen dus in de volle breedte van de zuiger.

mja , als je er gewoon een std papieren pakking pakt is het goed
 
Back
Top